GIOIA's cadeau en feestartikelen

GIOIA's cadeau en feestartikelen

De webwinkel in cadeau en feestartikelen. Wij verkopen babyproducten zoals verzorgingsproducten, pluche speelgoed, feestartikelen en handgemaakte cadeautjes (GIOIA's handmade) zoals producten voor Gender Reveal party en babyshower. Bekende merken zijn Lief! Lifestyle, Little Dutch, Jollein, Nenuco, Zip Zap, Disney, Soft touch en Tiamo.

• Alex
    Review voor GIOIA's cadeau en feestartikelen

Geweldige service! Bruisbal besteld om het geslacht van ons kind bekend te maken. Omdat ze verwachtte dat hij te laat bij ons zou binnenkomen heeft ze er als aan gedaan om het toch op tijd bij ons te krijgen. Dit is uiteindelijk ook gelukt waarvoor dank!

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Alex, dank je wel voor je positieve feedback. Ik wil jullie een fijne zwangerschap wensen. Bedankt voor je bestelling. Groeten Marjolein Gioia

• Dhr. Erwin de Klerk

Snelle levering goede service

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Erwin, dank je wel voor je feedback. Fijn dat je tevreden bent. Ik wil jullie een fijne zwangerschap wensen. Groeten Marjolein Gioia

• Hoe beoordeel je GIOIA's cadeau en feestartikelen?

• Margret
    Review voor GIOIA's cadeau en feestartikelen

Na een haperende DHL alles netjes opgelost en meer, een aanrader om leuke spullrtjes aan te schaffen!
    Nog veel succes Marjolein en vast tot een volgende keer β˜ΊπŸ‘‹!

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Margret, ik wil je bedanken voor deze mooie woorden. Ik vind het altijd zo erg als de post in nu jullie geval het pakketje zoek laten raken. Tja en dan duurt het allemaal zo lang. Een onderzoek opstarten zeker in deze tijd. Ik wil je bedanken voor je geduld, en fijn dat je nu wel de mondkapjes heb ontvangen. Hartelijke groeten Marjolein Gioia

• Dhr. Youp Hensbergen
    Geverifieerde klant van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Servicegericht, goed benaderbaar, klantgericht en vriendelijk. Snelle leveri g!!

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Youp, dank je wel voor de review. Zo fijn dat alles op tijd is aangekomen :-). Dat jullie gastkind er maar veel gebruik van mag maken :-) Groeten Marjolein Gioia

• Melis
    Review voor GIOIA's cadeau en feestartikelen

Super service snelle levering Echt een aanrader

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Melis, fijn dat we alles naar wens hebben mogen leveren. Graag tot een volgende keer. Groeten Marjolein Gioia

• Mevr. Angeline Stouten-Stuyts
    Geverifieerde klant van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Super service! Snel antwoord per mail. Snelle levering, vriendelijke eigenaresse

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Angeline, zo lief als ik dit lees. Dank je wel. We doen ons best. groeten Marjolein Gioia

• Dhr. Jurriën Appers
    Geverifieerde klant van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Mooie producten en super service. Ik belde direct na de bestelling want had het snel nodig. Snel opgepakt en direct verzonden waardoor het op tijd binnen was. Dankjewel!

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Jurrien, inmiddels zullen jullie er al goed gebruik van hebben gemaakt van de mondkapjes. dank je wel voor je leuke reactie. groeten Marjolein Gioia

• Mevr. Bernadette de Bree

Super goede service!!

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Bernadette, ik wil je bedanken voor je positieve revieuw. Fijn dat we zoveel mensen blij kunnen maken met onze handgemaakte mondkapjes :-) groeten Marjolein Gioia

• Dhr. Levi Langerak
    Geverifieerde klant van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Geweldige service, klantvriendelijk, snelle verzending, goede kwaliteit producten

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Levi, Dank je wel voor je positieve berichtje. Fijn dat je tevreden bent. Heel veel succes met het kindermondkapje. Groeten Marjolein Gioia

• Shana Stevens-Franken
    Geverifieerde klant van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Goede kwaliteit spullen. Goed contact toen met de levering iets misging. Goede oplossing gevonden.

Antwoord van GIOIA's cadeau en feestartikelen

Beste Shana, wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. En goede kwaliteit te leveren van onze producten. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen.