GT Discount
GT Discount hanteert niet alleen de scherpste prijzen, maar ook een hoge kwaliteit service. Bekijk elke week onze nieuwe discount deals en de huidige "Best-Sellers". We willen je de best mogelijke shopping ervaring aanbieden!

Lidmaatschap per 23-05-2023 stopgezet

9,0
Filter 87 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Karin Donkelaar

Snel geleverd

• Floor
    Geverifieerde klant van GT Discount

Het product werkte niet op de manier zoals beschreven stond op de website. Na mail contact gehad te hebben met de klantenservice heb ik het product gratis kunnen terug sturen en heb ik mijn geld weer ontvangen.

• Martje
    Geverifieerde klant van GT Discount

Duidelijke website, snelle levering en mooie concurrerende prijzen.

• Klaas-Jan
    Geverifieerde klant van GT Discount

Snelle levering en scherpe prijs.

• Fons
    Geverifieerde klant van GT Discount

Helaas via het contactformulier niet bereikbaar, pakket niet ontvangen.
    Volgens PostNL is het pakket ook niet aangeboden aan het distributiecentrum……

Antwoord van GT Discount

Beste Fons,

Dankjewel voor je bestelling. Onze klantenservice is niet werkzaam in het weekend, waardoor we niet eerder op je verzoek konden reageren. Helaas was je zending verloren door post.nl. Helaas blijven we afhankelijk van bezorgdiensten zoals post.nl. Onze excuses hiervoor. We hebben de bestelling gelijk voor je gecrediteerd. Ik wens je een fijne dag verder

• jaap mulder

Op een zondag besteld

• quintcy
    Geverifieerde klant van GT Discount

Door de feest dagen duurde het wat langer voor het product bij mij was. Ik werd netjes geholpen door hun klantenservice product kwam netjes en onbeschadigd aan.

• Arjan Verschuur
    Geverifieerde klant van GT Discount

goede prijs en snelle verzending.

• Mar
    Geverifieerde klant van GT Discount

Voor 17.00 uur besteld, helaas pas de volgende dag verzonden. Anders 5 sterren.

• Frans van Deurssen

Snelle probleemloze levering

• Hendrikjan Roke
    Geverifieerde klant van GT Discount

Mooi op tijd en goede service

• Ingrid Dussenbroek
    Geverifieerde klant van GT Discount

Super service, nadat in eerste instantie
    het verkeerde artikel was geleverd is direkt het juiste artikel op de post gegaan. Duidelijke communicatie met zeer vriendelijke medewerkers.

• c Su
    Geverifieerde klant van GT Discount

Stofzuiger,zacht geluid. Neat machine, en . Was vergeten mijn huis nummer meiden Maar snel oploos.

• P.E. Beumer
    Geverifieerde klant van GT Discount

Zeer snelle en correcte levering.

• Carolien
    Geverifieerde klant van GT Discount

Scherpe prijs, snelle levering van een steelstofzuiger. Ik vermoed wel dat het een buitenlands model van de bestelde steelstofzuiger betreft, aangezien er geen Nederlandstalige handleiding bij zat (wel Engels en Oost-Europese talen). Dat heb ik echter niet op kunnen maken uit de productomschrijving op de website.

• M. Jong
    Geverifieerde klant van GT Discount

Het verkeerde product is geleverd. Communicatie alleen via de mail. En dat gaat niet echt van harte. Wacht alweer een paar dagen op antwoord.

• Willem Wunderink
    Geverifieerde klant van GT Discount

Snelle levering, super verpakt: echt professioneel.
    Het infrarood verwarmingspaneel met afstandsbediening blijkt een perfecte aanvulling op de verwarming via de airco, waardoor de ruimte onder het bureau onaangenaam koud bleef. Goed instelbaar, energiezuinig en zeer aangemae warmte.

• Leonie Poortman
    Geverifieerde klant van GT Discount

Super goede prijs voor een booster box Pokémon kaarten. Het zijn echte Pokémon kaarten want ze zijn geseald met het Pokémon logo erop. Snelle bezorging en goede communicatie, daar houden we van.

• Monique DE PROFT
    Geverifieerde klant van GT Discount

Snel besteld en snel geleverd.

• Gerben Bos

Levering conform website