Gadget-Plaza
Gadget-Plaza biedt allerlei gadgets aan en is specialist op het gebied van spy gadgets en spy camera's. Goedkoper dan een spyshop!
8,2
Filter 555 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 483 met beschrijving

• Mieke Craeymeersch
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

heel vlotte levering ,heel duidelijke communicatie!!!!

• corrie van den ham
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Een betere omschrijving voor digibeten

Antwoord van Gadget-Plaza

U heeft een handleiding in het Nederlands van ons ontvangen die tot nu toe voor een ieder duidelijk is. Wij horen graag wat er niet duidelijk is, zodat wij u verder kunnen helpen.

• Hoe beoordeel je Gadget-Plaza?

• Jan Eckhaut
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Het zoeken naar een product is gemakkelijk en in bijlage goed beschreven.

• Timmy Swinnen
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Super webshop! Snelle levering en de kwaliteit van de verborgen camera in de klok is fantastisch, heel zuiver en stabiel beeld ook bij nachtzicht heel goed beeld. Zeker een aanrader!

• C.J. Bor
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Slecht, Niet werkend te krijgen. 'Installatie neemt meestal nog geen 20 minuten in beslag'is wat Gadget schrijft. Nu ben ik zeker niet onbekend met het installeren van dergelijke Wifi gadgets en heb er zelfs nog een specialist bijgehaald en niet werkend te krijgen. Zat niet eens in een originele doos maar een van een andere camera. Ook de app en de software zijn zo oud dat ze niet meer communiceren met 3 verschillende Apple-en android versies. € 100 voor een niet werkende rookmelder is heel veel geld. Ben benieuwd hoe de Gadget gaat reageren. Ik ga mijn geld terug vragen.
    13-03 Ik heb na 6 dagen na mijn eerste mailtje een tweede mailtje voor teruggave gestuurd omdat ik geen reactie heb ontvangen van Gadget Plaze

Antwoord van Gadget-Plaza

U heeft onze reactie en de juiste handleiding op 13-3 per mail ontvangen en inmiddels bevestigd dat het apparaat wel werkt.

• Ronald Wessels
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Stuur het retour want werkt niet en klepje voor de sd card lag er los in

Antwoord van Gadget-Plaza

Na ontvangst van uw retourzending hebben wij het apparaat getest en deze bleek gewoon te werken. Het klepje voor de micro sd kaart is afneembaar en kun je er op klikken. U heeft de rookmelder inmiddels naar tevredenheid in gebruik.

• Ramona Brugge
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Snelle levering, duidelijke info, goed product, maar handleiding iets te complex voor de leek.

• Hr Verbeek
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Goede service en snelle communicatie via email

• Bram Jansen

Goede service

• W.H. Westendorp
    Review voor Gadget-Plaza

Snelle levering en spoedige reactie op vragen. Afstandsbediening camera werkte niet. Er werd direct gereageerd en een nieuwe opgestuurd. Top!!!