Gadget-Plaza
Gadget-Plaza biedt allerlei gadgets aan en is specialist op het gebied van spy gadgets en spy camera's. Goedkoper dan een spyshop!
8,2
Filter 565 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 488 met beschrijving

• C Duivenvoorden
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Graag goed kijken naar de klachten die jullie vaak krijgen. Dat zijn ook mijn klachten. Doe er iets mee is mijn advies.

Antwoord van Gadget-Plaza

Wij krijgen niet veel klachten, maar als we die krijgen dan doen we daar zeker wat mee. Wij kunnen er echter niets aan doen dat het u niet lukt om een micro sd kaart in het daarvoor bestemde slot te doen. U heeft het product retour gestuurd en het aankoopbedrag retour ontvangen. Wat valt daar voor ons nog meer aan te doen? Het apparaat dat u retour stuurde werkt gewoon. Demicro sd kaart moet er dan wel goed inziiten.

• Gijs Jansen
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Beschrijving/instructie niet up to date.

Antwoord van Gadget-Plaza

Wij hebben u om uitleg gevraagd vanwege deze beoordeling, maar helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Wij weten dus niet wat er aan de hand is en kunnen een eventueel probleem dus ook niet oplossen.

• Hoe beoordeel je Gadget-Plaza?

• Joke Van den heuvel
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Goede informatie snelle levering en betrouwbaar dit zijn tenminste geen oplichters eerlijk en betrouwbaar

• Frits Wuthrich
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Overzichtelijke webpagina, snelle levering, aftercare via mail ook goed.

• Mieke Craeymeersch
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

heel vlotte levering ,heel duidelijke communicatie!!!!

• corrie van den ham
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Een betere omschrijving voor digibeten

Antwoord van Gadget-Plaza

U heeft een handleiding in het Nederlands van ons ontvangen die tot nu toe voor een ieder duidelijk is. Wij horen graag wat er niet duidelijk is, zodat wij u verder kunnen helpen.

• Jan Eckhaut
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Het zoeken naar een product is gemakkelijk en in bijlage goed beschreven.

• Timmy Swinnen
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Super webshop! Snelle levering en de kwaliteit van de verborgen camera in de klok is fantastisch, heel zuiver en stabiel beeld ook bij nachtzicht heel goed beeld. Zeker een aanrader!

• Sema Yilmaz
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Oplichterij!! Iets besteld niks binnen gekregen, heel vaak geprobeerd om contact te nemen krijg op geen mail of telefoontje antwoord. Heb ook geen geld gekregen niks !!

• C.J. Bor
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Slecht, Niet werkend te krijgen. 'Installatie neemt meestal nog geen 20 minuten in beslag'is wat Gadget schrijft. Nu ben ik zeker niet onbekend met het installeren van dergelijke Wifi gadgets en heb er zelfs nog een specialist bijgehaald en niet werkend te krijgen. Zat niet eens in een originele doos maar een van een andere camera. Ook de app en de software zijn zo oud dat ze niet meer communiceren met 3 verschillende Apple-en android versies. € 100 voor een niet werkende rookmelder is heel veel geld. Ben benieuwd hoe de Gadget gaat reageren. Ik ga mijn geld terug vragen.
    13-03 Ik heb na 6 dagen na mijn eerste mailtje een tweede mailtje voor teruggave gestuurd omdat ik geen reactie heb ontvangen van Gadget Plaze

Antwoord van Gadget-Plaza

U heeft onze reactie en de juiste handleiding op 13-3 per mail ontvangen en inmiddels bevestigd dat het apparaat wel werkt.