Gadget-Plaza
Gadget-Plaza biedt allerlei gadgets aan en is specialist op het gebied van spy gadgets en spy camera's. Goedkoper dan een spyshop!
8,2
Filter 609 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 517 met beschrijving

• Donja Konijnenberg
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Snelle levering en het prduct precies zoals verwachting

• Peter Zuidam
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Ontzettend slecht product. Er stond aan/uit op t apparaat, maar knop ontbrak

• Hoe beoordeel je Gadget-Plaza?

• Jhony Winnepenninckx
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Mijn bestelling is op afgesproken moent geleverd maar werkt niet , heb uiteraard een mail gestuurd en wacht nu op antwoord.
    Het is nu weekend dus heb alle begrip maar verwacht morgen uiteraard wel een antwoord.

• W R

Top levering!

• Griet Kuipers

Goede service snelle levering

• Maarten Loeff

Geen spul uit China halen

Antwoord van Gadget-Plaza

U heeft geen Apple, Samsung, Nike, Sony, BMW of Volkswagen producten? Deze worden net als vele andere merken namelijk ook gewoon gedeeltelijk in China gefabriceerd, dus "spul uit China" is niet per definitie slecht. Net als "spul uit Nederland of elders in Europa" is er wel een kwaliteitsverschil tussen een product van 49 euro of van 100 euro. Het ligt er maar net aan wat je er van verwacht.

• wilfried stas
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Goede service en redelijk goed ding

• Francois Balkom

Is altijd goed

• ..
    Geverifieerde klant van Gadget-Plaza

Heb al twee keer een bericht gekregen dat me pakketje is vertraagd en heb me pakketje nog steeds niet binnen terwijl ik het zo snel mogelijk nodig had/heb

Antwoord van Gadget-Plaza

Wij hadden het gewaardeerd als u ook de oorzaak van de vertraging erbij vermeld zou hebben: code rode vanwege extreme gladheid in combinatie met enorme drukte bij PostNL door de vele online bestellingen. Iets met covid19...Jammer dat u ons dat kwalijk neemt.

• Shauni Van Schilt

antwoorden op mijn mails