Waterstraat 3
4033 EC Lienden

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,3

tim caarels beoordeelde op 2019-08-13

de lichtgevende muis pad en keyboard passen perfect bij mijn licht show PC dankjullie wel

Michel Kremer beoordeelde op 2019-07-29

Goede service en snelle verzending.

Ramon De Groot beoordeelde op 2019-06-20

Snelle verzending, product voldoet aan verwachtingen!

Hindrik Bulthuis beoordeelde op 2019-06-07

een goede communicatie en snelle afhandeling van de bestelde producten...

Danny Zee beoordeelde op 2019-06-03

Lang moeten wachten,maar bedrijf kreeg het niet op tijd binnen zeiden ze,Wel goed afgehandeld en goed te woord gestaan.

shai laloe beoordeelde op 2019-06-03

slechte beschrijving van het product waar door ik een verkeerd product heb besteld en niet kan gebruiken.

Reactie van Game Products:
Goedemorgen,

Vervelend dat u het verkeerde product besteld heeft. Wist u dat u recht heeft op 14 dagen retour na ontvangst van de bestelling? Wanneer de originele doos nog intact is kunt u het product retourneren naar ons.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met info@gameproducts.nl

Jacob - Game Products