Game Products

Game Products

Game Products biedt gaming producten voor de beginnende en gevorderde gamer aan. Ook hebben we uitgebreid aanbod voor radiografisch speelgoed.
8,8
Filter 280 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Martijn Van Rijn
    Geverifieerde klant van Game Products

Snel geleverd en mooi product en werkt goed. Mijn zoon is helemaal blij met zijn racestuur. Levering met GLS was wat minder. Die plaatste het product gewoon buiten aan een doorgaande straat. Kan de webshop niet echt wat aan doen alleen dan dat ze samenwerken met GLS

• Diana Kuijntjes

Goede service,snelle levering!

• Hoe beoordeel je Game Products?

• Anouk
    Geverifieerde klant van Game Products

Goed product en zeer snelle levering

• Job Karelse
    Geverifieerde klant van Game Products

Product was niet op voorraad terwijl het wel zo vermeld stond.
    Wat handig had geweest, wanneer er bij product omschrijving had gestaan dat er nog een extra kabel nodig is tussen Product en controller.

• Koen Bouwman

• Jordi Philips
    Geverifieerde klant van Game Products

Geen goeie hulp van de klanten service. Gaat wat verkeerd met de verzending dan word er gezegd regel het zelf maar, terwijl het post bedrijf zegt zoek een oplossing bij de verkoper.

• A. A. J Van Poelgeest
    Geverifieerde klant van Game Products

Spullen waren snel bezorgd en toen ik dacht dat er wat mis was werd ik uitstekend geholpen

• Christian Overduin
    Geverifieerde klant van Game Products

Denken met je mee, en leveren snel!

• S.
    Geverifieerde klant van Game Products

Kwaliteit producten en snelle levering!

• Martin Dorst
    Geverifieerde klant van Game Products

Product kwam niet compleet. De oude retourbon zat er nog in van de vorige klant. Volgens beschrijving moest er nog een foamdopje bij zitten. Deze mistte en heb ik dus eenn2de hand produkt gekregen ipv een nieuwe die ik besteld had.