GameKeysGuru.nl

Lidmaatschap per 12-10-2018 ingetrokken

7,8

• 123youknow
    Review voor GameKeysGuru.nl

Al tijden probeer ik per email een probleem op te lossen, maar krijg geen reactie.. al 2x gemaild maar 0,0 reactie. Eerder wel goede ervaringen op gedaan maar de laatste tijd.. nee.. alsof hij niet beheerd wordt ofzo..

• Crista
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb een tijdje geleden De Sims 3 Starterspakket gekocht, kon hem die zelfde avond nog spelen. ben erg tevreden!

• Sanne
    Review voor GameKeysGuru.nl

Toen ik het product: Sims Na Middernacht bestelde, heb ik hem binnen de levertijd gekregen via de e-mail. De service is heel goed en betrouwbaar! Dit was mijn 2de product dat ik had besteld. De eerste keer toen ik wat bestelde op deze site was ook helemaal top! Het spel werkt goed en ben er heel blij mee!

• John Exel

Besteld op zaterdagavond en kon zondag morgen al sims 3 spelen

• bjorn
    Review voor GameKeysGuru.nl

super ervaring mee! snel echt super

• Rozanna
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb hier al meerdere keren een spel gekocht. Ook als er iets niet goed gaat of als er vragen zijn mailen ze je gelijk terug! Super!!!!

• Maaike
    Review voor GameKeysGuru.nl

Op zondag avond bestelt, op maandag ochtend al in mijn mail. Makkelijk te installeren.

• Michel
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb vorige week zaterdagnacht Sims 3 besteld en de key had ik de volgende dag al binnen. Goede uitleg hoe je dit via Origin binnen moet halen dus voor mij alleen maar positieve reacties.

• Dea
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb de Sims 3 Levensweg gekocht. Ik heb na ongeveer 15/20 min gewacht en toen had ik netjes een mailtje.
    Ik ben erg tevreden snelle service en een super prijs.

• Grid 2-gebruiker
    Review voor GameKeysGuru.nl

Grid 2 besteld: duurde even voordat de mail kreeg, maar was wel goedkoopst.

• Lara
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb de Sims 3 Jaargetijden gekocht. Ze zeggen dat de key binnen 15 min -8 uur wordt geleverd, maar hij kwam pas na 15 uur wat buiten de tijden valt. Ik ben wel tevreden over de prijs, want dit is meer dan de helft goedkoper dan bijvoorbeeld gewoon op Origin.

• N.A.
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik heb sims 3 na middernacht besteld en nog na twee dagen nog steeds niks ontvangen. Het zou 15 min tot 8 uur duren. Ik heb ze al een mail gestuurd en zou binnen 24 uur bericht krijgen, maar nee dat ook niet. Ik vind gwn te slecht!

• Peer
    Review voor GameKeysGuru.nl

Voor de eerste keer besteld hier, de prijzen zijn nergens zo goedkoop en een snelle levering. Geactiveerd bij Origin en werkt als een trein Heb een berichtje gestuurd naar hun om te vragen dat als ik een nieuwe computer/laptop koop, ik de codes ook kan gebruiken, zit op bericht van hun te wachten, maar pas net gedaan dus even geduld hebben, dit gevraagd omdat iemand in de reviews schrijft dat die dan niet meer werken, dan wordt het alsnog duur.

• Tomar Braun
    Review voor GameKeysGuru.nl

Na ruim 8 uur gewacht te hebben is de game er nog steeds niet, ondanks de belofte dat het maximaal binnen 2 uur op mn pc zou staan. Op mijn mailtjes word niet gereageerd. Niet de goedkoopste site die er is en slechte service. Echt een afrader, ga beter naar g2a of kinquin.

• Bianca Ingenhut
    Review voor GameKeysGuru.nl

Ik ben helemaal tevreden! Ik heb de Sims 3 Bovennatuurlijk besteld, en ga ook nog de Sims 3 en de Sims 3 Beestenbende bestellen. Een goede webshop met vriendelijke medewerkers!

Groetjes,
    Bianca

• G.Hoekstra
    Review voor GameKeysGuru.nl

Doen niet wat ze zeggen te doen.

Binnen 15 min op je pc?
    Ik ben inmiddels 48uur verder en heb nog steeds niets (keycode) ontvangen.

Op mails wordt niet gereageerd en bij het bellen van een 06 nummer mag ik het antwoord apparaat inspreken.

Dit was 1x nooit meer!!

• matt
    Review voor GameKeysGuru.nl

Heb hier de key besteld van euro trucksim 2 gold en had hem nagenoeg direct binnen was helemaal prima en top geregeld dus

• Lieke
    Review voor GameKeysGuru.nl

Een aantal maanden geleden had ik 3 games aangeschaft.
    De codes die ik kreeg om de games te activeren deden het prima.

Nu een aantal maanden later met een nieuwe laptop, wilde ik de spellen opnieuw downloaden.
    Dit ging niet, daarvoor mailde ik gamekeysguru.
    Maar kreeg tot op de dag van vandaag geen antwoord.
    Alsnog kan ik de games niet spelen en heb ik er toch voor betaald..

• kira
    Review voor GameKeysGuru.nl

ik had de sims 3 seasons besteld. ze zeiden dat het binnen 8 uur binnen kwam maar toen die tijd verstreken was had ik nog niks. de volgende ochtend keek ik op mijn mail en toen stond het er op. Te laat maar hij doet het prima.

• Bongers
    Review voor GameKeysGuru.nl

Heb via Marktplaats een aanbieding gevonden op het spel Rome Total War 2. Na betaling van Ideal kreeg ik een bevestiging en de volgende ochtend had ik de code met het spel. Prima en snel!