Gameboynow

Gameboynow

We zijn een kleine online retro-gamingwebwinkel uit Nederland. Wij focussen ons voornamelijk op het 'redden' en restaureren van originele Nintendo Game Boy Colors. We noemen deze geüpgrade Game Boy de 'Game Boy Color Light'. Je kunt bij ons ook terecht voor Nintendo SNES systemen, GBC en GBA games, onderdelen en meer!

Ons doel is om jouw nostalgie nieuw leven in te blazen en je te voorzien van producten die goed werken en er top uit zien.

ORIGINELE OEM NINTENDO GAME BOYS

Je vraagt je wellicht af of onze Game Boys echte originele Nintendo producten zijn, kortom: ja dat zijn ze echt! We halen onderdelen uit echte Nintendo Game Boys en bouwen een op maat gemaakt LCD-scherm in met achtergrondverlichting. Vervolgens installeren we een gloednieuwe body-shell en doen we een laatste kwaliteitscontrole om zeker te weten dat alles 100% naar behoren werkt.

HOE EN WAAROM WE ZIJN BEGONNEN

Nadat we enig succes hebben gezien bij het verkopen van onze producten op eBay en Marktplaats, wilden we ons bedrijf uitbreiden naar onze eigen toegewijde website, zodat we een veilige plek kunnen creëren voor retro-gamers en hobbyisten die op zoek zijn naar OEM-onderdelen voor hun eigen projecten en zodat wij lagere prijzen kunnen hanteren.
9,1

• Vincent Fokker
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Het duurde meer dan 2 weken voor het product binnen was, zonder update over vertraging..

HI Vincent,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat je wat langer hebt moeten wachten op jouw bestelling. Dankjewel voor jouw uitstekende geduld en alvast veel speelplezier.

• Martijn Schipper
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Goed en netjes geleverd, en updates over je bestelling

Hi Martijn,

Dankjewel voor jouw beoordeling! Hier zijn we erg dankbaar voor. Veel plezier met jouw bestelling.

Team Gameboynow

• Hoe beoordeel je Gameboynow?

• Jeroen ten Tusscher
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Onlangs een Miyoo Mini V2 gekocht. Bleek dat de Miyoo de nieuwe geheugenkaart niet zag. Mail gestuurd naar Gameboynow en dezelfde avond een uitgebreide mail met een simpele fix. Zeer tevreden over de Miyoo en de service van Gameboynow!

• Juan Manuel Campitelli

Good.

• Rutger
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Over het algemeen tevreden. Helaas overschrijding van de levertijd (Game Boy) en in eerste instantie lang moeten wachten op een reactie per e-mail, maar het product is goed en de communicatie vriendelijk. Volgens het bedrijf was er tijdelijk sprake van onderbezetting (onder andere tijdens de vakantieperiode). Wellicht in zo'n situatie een berichtje plaatsen op de website? Dit voorkomt vragen van klanten.

• Pepijn Eijck
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Alles viel tegen. De communicatie met de klant, de productkwaliteit, het niet nakomen van afspraken. Enorm slechte ervaring.

Hi Pepijn,

Oei, wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Dat is niet onze bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor. We hebben je zojuist een mailt verstuurd over de productkwaliteit en helpen je graag met urgentie aan een passende oplossing.

We kijken uit naar een reactie.

• Ferdy
    Review voor Gameboynow

Word niets op de hoogte gehouden, de levertijd is veel langer als aangegeven.
    Ik heb meerdere pogingen gedaan contact te zoeken, geen reactie meer.
    Ik bestelde een Miyoo mini die op moment van bestellen voorradig zou zijn.
    Ik wacht nog steeds…….. zeer teleurgesteld.

• Ramazan Karakoc
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Hoog kwaliteit Gameboy shells, snelle verzending, snel antwoord op emails en heel behulpzaam. Geweldige service!

• Thawatchai Buarahong
    Review voor Gameboynow

Correcte service en zeker met je Game Boy Color is alles in orde.
    Je moet natuurlijk wel wat geduld voor hebben , als ze je Game Boy Color Light maken.
    Want meestel moete' ze een moederbord hebben en zodra ze alle onder delen hebben kunnen eraan beginnen.

• Hendrik
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Onlangs een Miyoo mini gekocht.
    Perfecte communicatie over de levertijden, verwachtingspatroon en het product zelf. Ook na bezorging werden vragen snel en duidelijk beantwoord. Apparaat werkt nu top en snel. Hier zit kortom een tevreden klant!

• Amin
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Hele goeie klantenservice! Snelle reacties en probleem direct opgelost! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Thierry
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Snel geleverd en goed product

• Peter Hopman
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Ik heb op 25 april een gameboy advance light besteld bij gameboynow. Er waren wat leverproblemen aan hun kant waardoor het langer duurde, ik ben gedurende het proces echter goed op de hoogte gehouden. De blijdschap was dan ook groot toen de gameboy uiteindelijk bezorgd werd, afgelopen zaterdag. Helaas bleek het product wat storingen te vertonen in het scherm. Ik heb die avond en mailtje gestuurd en ik kreeg dezelfde avond nog antwoord! Ik kon die Maandag al langskomen voor een kosteloze reparatie. Onder genot van een kopje koffie en een leuk gesprek werd onder mijn neus de gameboy netjes gerepareerd. Alles werkt nu naar behoren en ik ben hartstikke tevreden! Ik kan deze webshop zeker aanbevelen voor wie een prachtig stukje game nostalgie zoekt. Top!

• Kelvin Jahae
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Super kwaliteit, ook service top, na een kapotte shelf, zo weer gemaakt en snel terug! Dank jullie wel!!

• Anna K
    Geverifieerde klant van Gameboynow

The product I received is great (no complaints whatsoever), however the communication & timeliness was not ideal. This product was supposed to be a gift and arrive before a trip I had on the 6th. Based on the website's estimated shipping delivery timeline, it should have arrived before that. I had to keep contacting the company asking for updates. There were delays due to product/demand issues, which I totally understand. I just wish there was better communication throughout the process so I didn't have to keep emailing them. I emailed them before the trip, and they assured it would arrive by the 7th. That would be too late, since I already would have left, but I could always send it later... Anyway, when I returned from my trip on the 8th, it still wasn't here! I contacted them on the 9th... and then suddenly the same day, I received notification the shipment was created and sent. I ultimately received it the 10th. Again, excellent product - everything was neatly packaged and the item works great, but I wish I didn't have to be tracking them down every moment to make sure the shipment was in order. I've read other negative reviews that this company might be a scam site because they never received their order... I don't think that's the case, but I think customer service could be greatly improved so people aren't paranoid about their money being lost somewhere in the internet. That's why I was so persistent to track mine all the way.

• Jonas
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Works as advertised of zoiets :)

• Liese
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Heel tevreden met mijn bestelling. Snelle levering en alles werkt perfect! Merci!

• Bas van der Burg

Prima

Hi Bas,

Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik bied graag duidelijkheid omtrent jouw bestelling: Je hebt op 29 april een bestelling bij ons geplaatst, welke dezelfde dag vanaf ons magazijn is aan je is verzonden. Sindsdien is jouw pakket in het bezorgtraject van PostNL. Ik kan heel goed begrijpen dat het frustrerend is dat PostNL het bezorgmoment herhaaldelijk uitstelt, maar wij waarderen het zeer als je eerst contact met ons opneemt zodat we jou vlot kunnen helpen (we laten je graag zien waarom wij een 9.4 als gemiddelde score hebben ;-))

Wij houden zelf namelijk ook niet van bezorgdiensten die zich niet hun beloftes houden (en pakken dit graag met de harde hand aan..)

Wij nemen morgen graag telefonisch contact met je op om jou zo snel mogelijk aan jouw nostalgie te helpen.

• Frederik Dumon
    Geverifieerde klant van Gameboynow

Bedankt voor de goeie service

• Kenneth

Geweldige winkel