Gamecaptain.nl

Gamecaptain.nl

Gamecaptain.nl verkoopt games voor PC, Playstation, XBox & Nintendo. Wij leveren alleen games af via de e-mail. De klant ontvangt geen fysiek product, puur en alleen digitaal. Bij aankoop van een game ontvangt de klant een activatiecode, ook wel key genoemd, om het spel te kunnen downloaden. Deze key wordt via de e-mail verstuurd naar de betreffende klant. In de meeste gevallen ontvangt de klant, indien de betreffende gamekey op voorraad is, binnen enkele minuten na betaling de bestelling in de eigen e-mail.
9,3

• A. Vliegen
    Review voor Gamecaptain.nl

Ik ben tevreden. De code van het spel kreeg ik direct in mijn e-mail!

• L. Bruens
    Review voor Gamecaptain.nl

Goede prijs en snelle service. De code zat gelijk in de mail. Ik dacht dat het spel via steam moest worden geactiveerd en dat lukte niet. Na een mailtje gestuurd te hebben bleek het voor ea te zijn.. Ik had niet goed gelezen. Mijn mail werd trouwens binnen een paar uur beantwoord! Top site!

• Hoe beoordeel je Gamecaptain.nl?

• H. Broeks
    Review voor Gamecaptain.nl

Goede prijs en zeer snelle service!

• G. Basten
    Review voor Gamecaptain.nl

Prima service! Prijs is goed en de levering volgde ook vrij snel.

• J. Reijs
    Review voor Gamecaptain.nl

F1 2023 gekocht. Prijs is prima en de code zat gelijk in de mail!

• V. Huijbers
    Review voor Gamecaptain.nl

Snelle levering voor een zeer nette prijs!

• R. Meijerhof
    Review voor Gamecaptain.nl

Goede prijs en mijn code vrijwel direct ontvangen. Prima deal!

• Ron van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Gamecaptain.nl

Mooie prijs snelle levering👍

• H. Fleur
    Review voor Gamecaptain.nl

Code haast gelijk ontvangen na mijn betaling en alles werkt prima!

• N. Bruijnes
    Review voor Gamecaptain.nl

De betreffende code snel ontvangen en voor een zeer goede prijs!

• Misja
    Review voor Gamecaptain.nl

Ik was in de veronderstelling dat ik het spel thuis zou krijgen. Na gemaild te hebben met de klantenservice kwam ik erachter dat dit niet zo was. Had ik eigenlijk kunnen weten.. De code (die vrijwel gelijk na mijn betaling in de mail zat) had ik dus over het hoofd gezien. Eind goed, al goed. Paar dagen later dan gedacht dat wel. Tip: Maak de code beter leesbaar, groter lettertype. Dan valt deze beter op.

• F. Eelman
    Review voor Gamecaptain.nl

Goedkope prijs en snelle levering. Ik had mijn twijfels maar alles is prima verlopen!

• J. Vinke
    Review voor Gamecaptain.nl

Mijn key is snel geleverd geworden (5 min) en de prijs is prima!

• N.C.
    Review voor Gamecaptain.nl

Ik ben zeer tevreden over de prijs en de snelheid waarmee de bestelling werd geleverd.

• S. Stuivenberg
    Review voor Gamecaptain.nl

Op de site staat levering binnen 0-15 minuten. Ik heb mijn code pas na een half uur ontvangen! Geen wereldramp alleen moet je wel je beloftes nakomen vind ik. Alles werkt verder prima maar toch..

• F. Harteveld
    Review voor Gamecaptain.nl

Goedkoop en snel! De juiste combinatie in mijn ogen!

• H. Metten
    Review voor Gamecaptain.nl

Code na 10 minuten ontvangen. Werkt prima! Bedankt!

• Lorette
    Review voor Gamecaptain.nl

Ik ontving de code van het spel bijna direct na betaling. Happy!

• Q. Dijk

TOP!!

• N. Hazeleger
    Review voor Gamecaptain.nl

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van leveren en over de prijs die ik heb betaald. Aanrader!