Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GamecubeGames.nl heeft 196 5 ster reviews 196
GamecubeGames.nl heeft 35 4 ster reviews 35
GamecubeGames.nl heeft 4 3 ster reviews 4
GamecubeGames.nl heeft 2 2 ster reviews 2
GamecubeGames.nl heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Florian

    Prijzen zijn uitstekend en snelle levering

  2. Wim

    Fijne website om producten te vinden voor een goede prijs. Mijn twee bestelde 2e-hands retro gameboy spelletjes kwamen in goede orde aan en werken prima!

  3. Hoe zou je GamecubeGames.nl beoordelen?

  4. Gezina

    Prima prijzen en snelle verzending

  5. Annette

    Perfecte staat! Keurig op tijd. En een leuk kadootje

  6. Peter

    Perfecte service, alles snel ontvangen & producten zoals gepresenteerd. Gegarandeerd dat hier vaker wat ga kopen.

  7. Wouter van der Giessen

    Zojuist een Gamecube game hier gekocht (Starfox Adventures). De hoes die is afgebeeld op de verkooppagina is een andere hoes dan is geleverd. Ik heb namelijk de "Players Choice" versie gekregen, maar die wilde ik dus absoluut niet. Direct contact opgenomen met de klantenservice die mij wijst op een zin ergens verstopt op de website dat zij zelf de versie mogen uitzoeken en opsturen naar de klant. Wat dus betekent dat als je dat niet tof vindt, je zelf de retourkosten mag betalen. Los van dit alles heb ik betaald voor polijsten en krijg ik een zwaar bekraste en vingervette disc aangeleverd. Klantenservice weigert op wat voor manier dan ook mee te denken in een oplossing die ervoor zorgt dat ik of een goede versie krijg, of mijn geld terug. Ze hebben totaal lak aan klantbeleving. Ik werk zelf meer dan 20 jaar in klantenservice gerelateerde jobs en ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n droevig contact meegemaakt. Tot het punt dat ik in staat ben om mijn Rechtsbijstand in te schakelen. Maar goed, we hebben het hier over 27 euro. Alles wat zij verkopen is elders goedkoper en in betere staat te koop en met fatsoenlijke klantbehandeling. Vermijdt deze winkel. Oh, je betaald trouwens wel behoorlijke verzendkosten maar je krijgt weer geen track en trace. Nog een reden om hier niets te kopen. Ga naar een andere Webshop (iets met Mario in de titel) voor goede service, lage prijzen en veel snellere levering.