Gamemodus.nl

Gamemodus.nl

Gamemodus levert digitale activatiecodes van Games direct per e-mail voor PC, Mac, Xbox en Playstation. De Game Keys die wij aanbieden zijn te verzilveren op de platformen Steam, Origin, Uplay, Battle.net, Xbox Live, PSN en meer.

Lidmaatschap per 26-10-2018 stopgezet

9,4

• Oliwia
    Review voor Gamemodus.nl

Snel binnen gekregen. Ben heel blij mee

• Maegpt
    Review voor Gamemodus.nl

Niet tevreden. Wacht al een anderhalve dag op de code en nog steeds niets. Heb reeds ondertussen ook al verschillende mailtjes gestuurd. Geen antwoord.

Antwoord van Gamemodus.nl

Geachte mevrouw,

Helaas is uw bestelling niet naar tevredenheid verlopen, wij betreuren dit ten zeerste. Doordat ons mailsysteem tijdelijk niet bereikbaar was hebben wij uw bestelling niet tijdig kunnen behandelen. Wij hopen dat u tevreden bent met de compensatie die u heeft ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Lucien
    Gamemodus klantenservice

• Paul Smit
    Review voor Gamemodus.nl

snelle levering en hulp na telefonisch contact

• Anonymous
    Review voor Gamemodus.nl

De code was na drie kwartier nog niet binnen. Heb een mailtje gestuurd en de code was binnen 10 minuten binnen. Verder was alles top, en heb verder nooit problemen gehad (heb 4/5x eerder wat besteld).

• Veerle
    Review voor Gamemodus.nl

Code wat verlaat binnen gekregen, even een telefoontje gepleegd (rond 22:30) naar het nummer op de website en enorm aardig te woord gestaan. Zijn meteen voor me gaan kijken en direct daarna meteen de code binnen. Enorm aan te raden deze webshop!

• Erwin
    Review voor Gamemodus.nl

Helaas kwam de de activaitecode niet vanzelf, na contact te hebben gehad is het prima opgelost en dat was ook nog eens op zondag.

• Evi
    Review voor Gamemodus.nl

Erg tevreden, binnen een kwartier had ik de activiatiecode voor de sims binnen. Prima service, prijzen zijn lager dan bij andere winkels en de vlugge manier van werken bevalt erg goed

• Rob Reivers
    Review voor Gamemodus.nl

Op zondag bestelt en binnen 15 min. code opgestuurd gekregen via de mail. Top!

• Simslover
    Review voor Gamemodus.nl

Heel tevreden. Na 2 minuten al activerings code binnen. Heel vriendelijk aan de telefoon.

• Celine
    Review voor Gamemodus.nl

Echt een goede webshop met snelle levering. Ik heb bijna alle sims 4 via deze webshop gekocht. Echt een aanrader!

• Simsie

Top

• Denise
    Review voor Gamemodus.nl

Super handige webwinkel. Ik wilde zelf na lange tijd weer eens de sims spelen, maar mijn oude sims cd werkte niet meer. Ben toen via via aan deze site gekomen en het is echt super. Binnen 15 minuten de code binnen dus lekker de hele avond kunnen spelen!

• Miranda Ernens
    Review voor Gamemodus.nl

Heel tevreden, op dinsdag 20 december De Sims 3: Ambities besteld voor mijn dochter. Was netjes binnen de 15 minuten binnen via de mail.

• Cheryl
    Review voor Gamemodus.nl

Ik had een probleem, mn dieren waren zwart en toen heeft Gamemodus me uitstekend geholpen en nu heb ik dat probleem niet meer! :D

• Henry
    Review voor Gamemodus.nl

Perfect, Binnen 10 minuten gamecode ontvangen, goed werkende code voor een lage prijs.

• Suzanne van DIjck
    Review voor Gamemodus.nl

We hadden een sims uitbreiding gekocht, maar kregen het niet goed geïnstalleerd. Nadat we een mailtje hadden gestuurd, kregen we binnen enkele minuten antwoord met de oplossing. Perfecte service dus!!

• Rasid

Snelle levering goede service

• R@chellle
    Review voor Gamemodus.nl

snel kunnen kopen, makkelijk over te maken.
    en de hulp die ik kreeg toen ik iets niet kond vinden vond ik ook uitstekend van Lucien van Delden.

• Yanna Notterman
    Review voor Gamemodus.nl

Ik had een product besteld en nog geen 10 minuten later had ik de code al. Heel handig en snel en zeker een aanrader om deze site te gebruiken! Ik ga dit zeker vaker doen.

• Iza
    Review voor Gamemodus.nl

Snel geleverd, alles was heel duidelijk.