Gamesellers.nl

Gamesellers.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Gamesellers.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,9

• Ricardo
    Review voor Gamesellers.nl

1 van de Be$te Gameshops die er is in Nederland van Retro games tot nieuwe games ze hebben veel accessoires wat anderen gameshops niet hebben en daarom is het echt een top gameshop als game collector kom ik graag bij ze terug ze hebben een groot assortiment en Merchandise wat als game collector net een snoep winkel is:)

Ik had een adapter gehaald voor de wii om met een normale controller te gamen, voor de wii zullen niet alle games correct werken. ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd snel beantwoord. Ik had in de zelfde week een roze ps2 voor me meisie gehaald. Ik had iets van 7 spellen gezien voor de ps2 voor de zelfde prijs als de adapter. Ik vroeg of ik de adapter kon ruilen omdat niet alle games correct werkten.

Ze waren zeer vriendelijk en was geen enkel probleem ik kon de spellen ruilen en ze hebben zelfs de verzendkosten betaald.

Best Ruud en heel jullie Team! Nog bedankt voor jullie top service!!

• L'Dee
    Review voor Gamesellers.nl

Nog nooit zo'n goede service meegemaakt!
    Daar kan bol met hun topservice zelfs nog een puntje aan zuigen!
    Ik heb hier een 3rd party Wii remote controller Motion Plus gekocht, welke toch niet zo goed bleek samen te werken met de originele controller. Keer op keer werd ik super persoonlijk en ongelofelijk snel geholpen om een oplossing te vinden. Er werd zelfs meer dan eens, zonder bijbetaling, een vervangend product opgestuurd om het probleem te verhelpen!
    Dit is vanaf nu de enige winkel waar ik mijn spullen nog koop!

• Hoe beoordeel je Gamesellers.nl?

• Peter
    Review voor Gamesellers.nl

Duidelijke communicatie, snelle levering en tot nu toe helemaal tevreden met mijn aankoop

• Florian
    Review voor Gamesellers.nl

Product is binnengekomen zoals gewenst. Snelle en goede service! Helemaal naar wens.

• Martijn de Jong
    Review voor Gamesellers.nl

Zeer prettige eerste ervaring. Ik bestelde op 12 juli een RG35xx die op voorraad was volgens de website, ik had nog een vraag per E-mail gestuurd deze werd snel beantwoord. De bestelling de volgende dag ontvangen via DPD. Product zat goed verpakt, Super blij met aankoop.

• Cross Vogel
    Review voor Gamesellers.nl

Iets sneller reageren op mail ipv te zeggen dat vanwege de coronacrisis ze moeilijk te bereiken zijn,want dit is passe..
    Iets besteld n wifi hdmi converter,enfin je raadt het al het werkt niet.schijnbaar testen ze het niet uit,of teruggestuurd door n ander en sturen ze het door oplossing of geld terug of n andere werkende Wii hdmi converter.
    Heb er nu 3 dagen op moeten wachten heb geen zin om wederom te wachten
    Dus daarom 1* kan er echt niet meer van maken..

• Jordi
    Review voor Gamesellers.nl

Binnen twee dagen bezorgd, producten zoals beschreven. Zeker een aanrader.

• Kev
    Review voor Gamesellers.nl

I ordered the RG405M from them and after a few weeks the screen has already fallen off. I tried asking them if they could replace it or do anything and they said no, because I had it in a backpag. It's the first time I bring it with me and it already broke from normal use.

• Yasmijn
    Review voor Gamesellers.nl

Helaas een Wii controler ontvangen en gelijk kapot ..

• Glenn
    Review voor Gamesellers.nl

Corretie na het bespreken van wat er mis wat met me controller correcte behandeling en snel antwoordmvg glenn

• Niels
    Review voor Gamesellers.nl

Het in eerste instantie gekochte product bleek niet helemaal naar wens, maar na contact opnemen snel en fijn geholpen door Ruud die mij gemakkelijk kon voorzien in een ander artikel. Zeer goede service.

• Mark Stikkelbroeck
    Review voor Gamesellers.nl

Perfecte service na een foute bezorging. Meteen de fout gecorrigeerd!

• Dennis
    Review voor Gamesellers.nl

Echt een goede webshop. Geen bizarre markups zoals op Amazon, en hun aftersales service is ook zwaar prima. Daarnaast is de voorraad goed up-to-date: Had de Miyoo Mini besteld, en verwachtte de V1 te krijgen, maar ontving de V2! Aanrader.

• Dennis Oosterwijk
    Review voor Gamesellers.nl

Ik had een tweetal 3rd party controllers besteld voor de Nintendo Classic Mini welke helaas niet functioneerden. Het team van Gamesellers.nl heeft heeft krachten noch moeite gespaard om te zorgen dat er alsnog spoedig werkende controllers keurig zijn geleverd waarbij zelfs de moeite werd genomen om deze eerst op een prive console te testen. Chapeau voor de service!

• Rik
    Review voor Gamesellers.nl

De levering was snel. Helaas was er een product niet meer op voorraad, dit is op eigen initiatief van Gamesellers al opgelost, waardoor ik zonder extra kosten in dezelfde bestelling al een vervangend product kreeg. Super service !

• Amit
    Review voor Gamesellers.nl

I have ordered a game on 20th December 2021, with order number 32215. It was supposed to be delivered by 23rd December but has not arrived yet still on 28th Dec. This was supposed to be Santa gift to my son, that is passed now. No news, no update, no response to my email, no telephone number to reach client support. Promise only what can be delivered..

• Zeer prettige ervaring!
    Review voor Gamesellers.nl

Mijn ervaring met gamesellers.nl is erg goed, ik hoefde het product dat ik besteld had niet vanuit een ver land te bestellen aangezien deze voorradig was in de webshop, heel fijn!
    Het product was spoedig binnen en was goed verpakt.
    Mijn dank, ik ben er zeer blij mee!
    Goed werk!
    5/5 sterren!

• Menno
    Review voor Gamesellers.nl

Ze zeiden dat als het voor 12:00 besteld zou zijn de volgende dag geleverd zou worden. Dit ging via bol.com, nu zijn we verder en is het nog steeds niet bezorgd. De reden dat ik bij hun bestelde was de snelle levering helaas hebben ze dit niet waar kunnen maken. Dit is exact de reden waarom ik dus alles in de winkel bestel. Beloof niet iets wat je niet waar kan maken, heel zonde dit

Antwoord van Gamesellers.nl

Wij versturen, zonder uitzondering, dezelfde werkdag mits besteld voor 12:00. Op Bol.com staat duidelijk aangegeven dat vertraging bij de bezorgdiensten kan voorkomen, hoe vervelend dit ook is. Webwinkels hebben geen eigen bezorgdiensten en zijn afhankelijk van PostNL of andere partijen. Het spreekt voor zich dat we het jammer vinden dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd.

• Eduard
    Review voor Gamesellers.nl

Snel en vriendelijk contact en super goede service, uitstekende webshop!

• C. Bakker

Levering volgens afspraak