Gamewinkel.nl

Gamewinkel.nl

De webshop voor alle gaming producten en accessoires voor de laagste prijs. Krijg deskundig advies van echte gamers en geniet van de beste klantenservice!

Lidmaatschap per 12-04-2019 stopgezet

4,5
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Martens
    Review voor Gamewinkel.nl

Ik heb een playstation besteld en vooruit betaald. Levertijd 3 tot 5 werkdagen. Na 5 werkdagen contact opgenomen, waar de playstation bleef. Hij was vertraagd. Kreeg ik als antwoord. Zou zo snel mogelijk geleverd worden. 5 dagen later kreeg ik een mail, dat bij bol.com erg veelconsoles besteld waren, die gingen voor om geleverd te worden. Ik heb rechtstreeks bij gamewinkel besteld dus ik moet wachten. 2 dagen geleden de bestelling geannuleerd en betaling terug gevraagd. Nog geen mail terug. Wat zijn dit voor malafide praktijken? Vandaag ook weer een mail gestuurd, ik eis de bestelling geannuleerd en het geld terug.

• Annemiek
    Review voor Gamewinkel.nl

Bestelling gedaan, kreeg mail dat levertijd langer zou zijn. Na paar dagen nogmaals ctc gezocht ivm haast levering voor mij ivm verjaardagscadeau. Dit contant verliep eerst moeizaam,maar dit werd mede veroorzaakt door problemen met bol.com. Wellicht had bol.com hem beter kunnen helpen ipv hem gelijk eruit te zetten en hem met nog meer problemen op te zadelen.
    Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld terug ontvangen nadat ik hem hierom vroeg ivm te late levering. Kortom opstartproblemen door drukte en leveringsproblemen maar wel scherpste prijs.

• Michael A.
    Geverifieerde klant van Gamewinkel.nl

Ik zit al 15 dagen wachten op mijn bestelling terwijl er beloofd was dat ik hem na 3-5 dagen zou krijgen. Toen ik na 5 dagen vroeg hoe het daarmee zat werdt er mij verteld dat ik hem over nog 5 dagen zou krijgen. Dit bleek ook al niet waar te zijn en zit nu nog steeds te wachten. Een klacht indienen geeft ook geen reactie. Niet aan te bevelen

• Arnoud
    Review voor Gamewinkel.nl

kut winkel niet bestellen na 2 weken nog geen ps4 nu me geld ma terug gevraagd via bol.com wat ook weer 3 dagen duurt😒

• Bas
    Review voor Gamewinkel.nl

Bestelling van 11 dagen geleden is nog steeds niet verzonden!

• Veronique Akkermans
    Review voor Gamewinkel.nl

Kijk uit met deze verkoper (ook eigenaar van cheapgamesale.nl). Hij heeft al tientallen (wellicht meer) mensen opgelicht door verschillende consoles niet te leveren. Ook dreigt hij met geen geld terugstorten als de negatieve reviews niet verwijderd worden. Ben gewaarschuwd voor deze malafide webshop!

• Lodewijk
    Review voor Gamewinkel.nl

Ontevreden. Eigenlijk het (te) vaak voorkomende verhaal op internet: "op voorraad of 3-4 dagen levertijd" en dan hoor je, nadat die termijn verstreken is en je verhaal gaat halen waar het blijft, dat het niet op voorraad was en het nog enkele werkdagen gaat duren. Eigenlijk zou er een fikse boete moeten staan op dit 'voorliegen' van de consument. Je gaat een aankoop aan omdat het product+de prijs+de levertijd je aanstaan. Gamewinkel.nl komt iig niet de beschreven levertijd na. Laatste keer Gamewinkel.nl voor mij.

• Monique
    Review voor Gamewinkel.nl

3 weken geleden een bestelling geplaatst, nog niks binnen...
    Ze sturen geen mail met info over vertraging van de bestelde artikelen en hebben telefoon uitgezet.

• H Kracht
    Geverifieerde klant van Gamewinkel.nl

Gemakkelijk te bestellen en betalen.
    Snelle bezorging.👍