Westerhem 42

F VISSER beoordeelde op 2019-08-09

Jochen Vande Velde Jochen Vande Velde beoordeelde op 2019-08-06

Supersnelle service.

R Helleman beoordeelde op 2019-08-04

Prima, snel, duidelijk en goede prijs.

Johnny Giesen beoordeelde op 2019-07-28

Snelle en correcte
Levering

Sjef van Hijfte beoordeelde op 2019-07-20

Paul van der Zande beoordeelde op 2019-07-20

Snel en correct geleverd.

A.P.M. Smit beoordeelde op 2019-07-15

Ook telefonisch contact gehad, zeer vriendelijk te woord gestaan en goed advies. Daarna ook snel geleverd.

Bulten beoordeelde op 2019-07-10

Super service.
Denken mee en snel geleverd.
Top

esmail vafaie beoordeelde op 2019-07-09

Goedkoop...snel zorgen

Martijn Stegeman beoordeelde op 2019-07-09

jup

HT Lubbers beoordeelde op 2019-07-08

Na bestelling en bevestiging bleef een track&trace eerst even een paar dagen uit, maar op mijn vraag daarover werd vrijwel gereageerd met een heldere verklaring en voorstel tot evt deellevering indien er haast was. Toch een prima communicatie dus en daarna kwam de levering ook op aangekondigde moment. Keurig en wat mij betreft een aanrader!

C. Griffioen beoordeelde op 2019-07-08

tevreden