Garden Select
Wij zijn een online tuincentrum voor particulieren en zakelijke klanten en bieden u een ruim assortiment in bloembollen, planten, zaden en overige tuinartikelen tegen zeer scherpe prijzen. Daarnaast zijn wij 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen. Wij zien u graag weer eens terug :)
bloembollen planten zaden
8,3
Filter 106 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• Anneke Jager
    Geverifieerde klant van Garden Select

Perfecte service goed verpakt aangekomen

• R.C.W.A. Leijten
    Geverifieerde klant van Garden Select

Ik had planten verwacht geen wortels

• Hoe beoordeel je Garden Select?

• Mark Allart
    Geverifieerde klant van Garden Select

Bestelling nog steeds niet geleverd.

Hallo Mark,

Erg vervelend dat u de bestelling nog niet heeft binnen gekregen, wij hebben deze direct verstuurd, maar postnl heeft het blijkbaar enorm druk op het moment, waardoor pakketjes helaas vertraging oplopen, dit komt ook door de hemelvaart die er tussen heeft gezeten. Hopelijk ontvangt u spoedig uw bestelling, wij houden het in de gaten. m.v.g. Richard

• Ben
    Geverifieerde klant van Garden Select

Bestellen ging snel. Bevestiging dat pakket verzonden is binnen 1 uur in mailbox. Garden Select volgt ook de zending tot aflevering. Prima service

Hallo Ben,

• Wijnand Peter Molenaar
    Geverifieerde klant van Garden Select

Service is goed keuze van artikelen is goed alleen bestelling en levering is wegens voorraad wat langer onderweg.

• Ruud Welmers

• Kris
    Geverifieerde klant van Garden Select

Nette service, goede communicatie.

• Sytse Buwalda

snelle levering, goed produkt

• Harm Jonker

Snel geleverd

• Egbert Van der Meulen
    Geverifieerde klant van Garden Select

Goede service, snelle levering en goed planten

• J.A. van Dienst
    Geverifieerde klant van Garden Select

Levering duurde al met al lang veel te lang met slechte communicatie en slechte planning met zondag levering

Beste,

Vervelend dat u het te lang heeft vinden duren, normaal leveren wij sneller, maar door enorme drukte en koningsdag duurt het in sommige gevallen langer dan men gewend is. Bij onze producten staat aangegeven welke levertijd wij in principe hanteren. Excuses voor het ongemak.

• Yvon
    Review voor Garden Select

Na mail contact reageren ze redelijk op je vragen / opmerkingen

• RMJ v Osch
    Geverifieerde klant van Garden Select

ik ben te vrede het was snel geleverd

• PVL

Heel snel levering 👌

• Edward
    Geverifieerde klant van Garden Select

De planten waren van prima kwaliteit en ze zijn snel gaan groeien.

• John Verhagen

• Marco Geijtenbeek
    Geverifieerde klant van Garden Select

Niets ontvangen, dus 1 ster is eigenlijk al te veel.

Beste,

Uw bestelling is vandaag verzonden, deze zal u waarschijnlijk morgen ontvangen.
    Door drukte kan het soms langer duren dan dat u van ons gewend bent.

Ik wens u veel plezier met de aardbeienplantjes.

excuses voor het ongemak.

M.v.g. Richard

• W.F. Peursum
    Geverifieerde klant van Garden Select

zonder aankondiging wordt bestelling half eerste dag half en zonder aankondiging tweede dag andere helft

Beste W.F. Peursum

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat uw pakketten in 2 delen zijn afgeleverd, echter hebben wij de pakketten wel samen verstuurd. Ik verwacht dat de vervoerder vergeten is om een pakket af te geven, vandaar dat het 2e pakket de volgende dag is geleverd, maar blijft vervelend. Excuses van onze kant. M.v.g. Richard

• Karel Aernouts
    Geverifieerde klant van Garden Select

Snelle en correcte levering. Goede service.

• Rob
    Geverifieerde klant van Garden Select

Produkten keurig geleverd zoals vermeld in de webshop. Het enige minpuntje is dat er bij het produkt niet vermeld wordt of het een zaad, wortel of plant is.