Technim
''Technim de webshop voor alle installatiematerialen.
Sinds de start in 1999 van Technim webshop (voorheen GE-WO & GEWIOSHOP) zijn wij voortdurend op zoek naar betere geprijsde artikelen! Kwaliteit, service en snelheid staan voorop. Ons assortiment is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit een voorraad met meer dan 25.000 producten. Om de prijzen laag te houden zijn wij sinds enkele gestart met het importeren van radiatoren en toebehoren. Deze 100% nieuwe radiatoren worden geleverd met volledige garantie. U bespaart wel 30 tot 50 procent! Verder is alles op installatiegebied bij ons te vinden.
3.151 klantbeoordelingen
Filter 3149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3145 met beschrijving

• Diepeveen

Snelle correcte levering

• EdGras
    Review voor Technim

Kunststof afvoer goot gekocht 7 meter met put en 2 deksels met aansluiting naar regenpijp en put.Aan één kant gaat het deksel er prima op op de andere kant lukt dat niet.Gebeld met Intechnim kreeg direct iemand aan de lijn ( zeer positief want dat lukt bij de meeste internet bedrijven niet) De medewerker zij dat ik het deksel een kwart slag moest draaien maar dat gaat niet Gemailed en foto’s opgestuurd maar geen reactie .Vandaag weer gebeld en weer direct een medewerker hij zij weer een kwartslagdraaien .Gaat dus niet.En daar bleef het bij .Stuur het dan maar terug en koop het dan maar gewoon in een winkel.Jammer

• Hoe beoordeel je Technim?

• R. Sondaar
    Geverifieerde klant van Technim

Prima levering, sneller dan verwacht.

• henk Olde Reijmer

prima

• Max Gouda
    Geverifieerde klant van Technim

product zo als omschreven en snel verzonden.

• Jm De bruijn

Gewoon ok

• H de V
    Geverifieerde klant van Technim

Concurreerende prijzen goede service!!!

• Jurjen Gietema
    Geverifieerde klant van Technim

Goed geregeld en goed geprijst

• Mark van den Broek

.....