Technim
''Technim de webshop voor alle installatiematerialen.
Sinds de start in 1999 van Technim webshop (voorheen GE-WO & GEWIOSHOP) zijn wij voortdurend op zoek naar betere geprijsde artikelen! Kwaliteit, service en snelheid staan voorop. Ons assortiment is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit een voorraad met meer dan 25.000 producten. Om de prijzen laag te houden zijn wij sinds enkele gestart met het importeren van radiatoren en toebehoren. Deze 100% nieuwe radiatoren worden geleverd met volledige garantie. U bespaart wel 30 tot 50 procent! Verder is alles op installatiegebied bij ons te vinden.
De zekerheden van https://www.technim.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017