Geecu.nl

Geecu.nl is de grootste geek & nerd store van Nederland en België.

Lidmaatschap per 31-05-2018 stopgezet

8,4

• Vd Berg
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Goede service! Bestelling voldeed niet aan mijn verwachtingen en daarom retour gestuurd. Bedrag binnen 3 dagen terug ontvangen.

• Hans D'Huyvetter
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

De donderdag besteld en de maandag thuis ontvangen. Goed verpakt, risico op beschadiging erg klein.

• Jeanne Duits-Klein
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Ik had mijn bestelling maandag gedaan en Dinsdag al in huis.

• Randy De Graaf
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Enkele weken moeten wachten op de bestelling, vervolgens op verkeerde adres bezorgd. De verschillende updates/statussen van de bestelling zijn nietszeggend en onduidelijk. Reactie op vragen/berichten is wel erg snel en vriendelijk. Pakket ontvangen in goede staat. Al met al een positieve ervaring, maar nog wel wat verbeterpuntjes :-)

• Ellen Wolberink

Mooi op tijd geleverd!

• f.l Aziz
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Ik ben tevreden over...en de vragen werden snel beantwoord door het personeel.....

• Ronald
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Snelle levering en goede communicatie.
    Prijs kwaliteitverhouding is goed. Prima Shop.

• Stefanie Nouwen
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Speciaal besteld bij hun omdat het dan optijd binnen zou zijn wat dus niet het geval was. Vervolgens moest ik nog betalen om het terug te sturen ook.

• Jisca van Rooijen
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Zeer tevreden. Fijn dat bij elke bestelling Track & Trace info is! Had product eerst een maat te klein besteld, maar kon gewoon retouren en kreeg de juiste maat een paar dagen later keurig geleverd!

• Wouter De kramer
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Levertijd van 6 dagen.. waar er gezegd wordt dat het binnen 3 tot 5 werkdagen binnen zou zijn

Antwoord van Geecu.nl

Beste Wouter,

Spijtig te horen dat de levering één dag langer heeft geduurd dan verwacht. We doen altijd ons best om onze verwachte levertijd na te komen en dit lukt ons ook meestal. Helaas zijn er altijd factoren die een verzending kunnen vertragen. Soms liggen die bij ons maar helaas vaker dan wij zouden willen komt de vertraging voort door problemen bij de verzender.

Dit is dan ook de reden dat wij een verwachte levertijd aangeven ipv. van een gegarandeerde levertijd. Desalniettemin vinden wij het zeer spijtig dat je bestelling je later heeft bereikt dan je had gehoopt.

J-P Gommers

• Kitty de Greeff
    Geverifieerde klant van Geecu.nl

Snelle levering, telefonisch bereikbaar.
    Helaas waren de artikelen allemaal te klein! Hoop op snelle teruggaaf van mijn geld.

• Jeanina Castro Salas
    Review voor Geecu.nl

Goed service, maten vallen klein

• Mottaliscious aka Dilf
    Review voor Geecu.nl

Kan niet anders zeggen dan netjes gedaan. Precies geleverd zoals beloofd en zeer netjes geholpen aan de telefoon. Geecu is gewoon top!

• Sjoerd van Velthoven
    Review voor Geecu.nl

Goede service, snelle levering en geen probleem om iets terug te sturen

• Twan
    Review voor Geecu.nl

De klantenservice denkt goed mee met de klant.

• Annelies claessens
    Review voor Geecu.nl

kon artikel terugsturen omdat het te klein was, kreeg geld netjes terug

• Anton Eikelhof

Heel tevreden

• Janneke Den hartog
    Review voor Geecu.nl

Uitstekend, had het produkt snel in huis

• Bjorn van Houten
    Review voor Geecu.nl

Zeer goede en vriendelijke service!

• Erwin Mulder
    Review voor Geecu.nl

Was te laat met het bestellen van de gamebox, maar na een mailwisseling heb ik dit toch kunnen doen. Duidelijke snelle communicatie. Blij mee.