Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Geen Parfum - www.geenparfum.nl

GeenParfum.nl, hét adres voor ál uw parfumvrije cosmetica en parfumvrije huidverzorgingsproducten op natuurlijke basis

Lidmaatschap per 21-12-2017 stopgezet

9,4
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 88 met beschrijving

Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Zeer goede service en zo nu en dan stuurt ze mij producten extra mee. Om te proberen of als cadeau supper👍

• bakker
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Fijne zonnebrandcreme die niet wit maakt en wel heel goed werkt! Ook lekker snel bezorgd!

• MC
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Website is vreselijk, maar producten uitstekend.

Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Zeer goede producten en snelle levering.

• Albert
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Makkelijk besteld, goede prijs-kwaliteit en vlotte levering.

• Jannie
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Goede parfumvrije producten ,snelle levering en goede service

• Thea van Deutekom
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Goede voorlichting over de producten. Vlotte- en goede communicatie evenals de klantgerichtheid.
    Snelheid van afhandelen: prima.

• Anoniem
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Bestelling ging probleemloos, voldoende informatie over de producten, vlotte levering, kortom: goed

• Imelda
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Erg tevreden, snelle levering, goede producten!

• I. Mudde
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

De informatie op de site vind ik duidelijk, de bestelling werd snel geleverd. Prima webwinkel!

Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Producten die ik gebruik zijn goed van kwaliteit. Volgens afspraak netjes en snel geleverd.

• Marb
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

geen probleem met het vinden van de artikelen die ik nodig had, alles was op voorraad. Bestelling snel verzorgd en verstuurd.

• susanne
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Precies wat er beloofd wordt: artikel, bezorging

• Agnes
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Alles geheel volgens afspraak, snelle bezorging.

• PvS
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

De allesreiniger van Klok is niet duur, werkt goed en heeft geen gevolgen gehad voor mijn huid. Echter de verzendkosten waren hoger dan de prijs van yet artikel. De verpakking vond ik wat overdreven. Een grote doos voor een 1 liter fles en verder opgevuld met heel veel papier. Hat artikel komt voor een flinke klus te staan want het gaat gebruikt worden om een verbouwd huis schoon te maken.

Antwoord van Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Goedendag, bedankt voor uw review, de grote doos dat klopte hoor, en dit is inmiddels opgelost naar verbeterde dozen, die beter bij dit product passen. Maar als er net even niet meer is, moet je even wat een grotere doos gebruiken;-), qua vulling gebruik ik voldoende materiaal omdat de koerier niet altijd even voorzichtig met de verpakkingen omgaat... Qua verzendkosten kan het echt niet lager dan € 4,99. Het zou wel kunnen, maar dan gaan de producten qua prijs omhoog en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Ik probeer het zo scherp mogelijk te houden voor de klant. Maar wel fijn dat de Klok parfumvrije allesreiniger goed bevalt :-) Fijne dag en groet, Carolina www.geenparfum.nl

• c

snelle service veel producten

• J Boele
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Altijd snel en goed bezorgt. Goede artikelen voor mensen met parfum en gloor allergie

• Brenda
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

De levering van de producten was snel en zonder problemen.

• Sia Kuipers
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Alles wordt snel bezorgd en goed afgehandeld

• A de Leeuw
    Review voor Geen Parfum - www.geenparfum.nl

Dit is een bedrijf met een super service. Ik ben dus zeer tevreden!!!