Had armbandje besteld, maar was in werkelijkheid smaller dan ik had gedacht. Dus retour gestuurd. Geld van armband terug zonder problemen. Alleen verzendkosten draag jezelf. Maarvdat is nu eenmaal een risico bij het gemak van online kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- maurice kuijpers
- Patrick Stokman
Snelle levering maar heel leuk armbandje .ben er blij mee.
Hoe zou je George The Label beoordelen?
- Gerard Borggreve
Alles netjes afgehandeld zoals afgesproken en helemooie armband
- Heidi Holtackers
Sneller levering!
- Kevin Reijnders
Snelle levering, mooie producten van goede kwaliteit! Draag ze graag.
- Ron
Snelle levering, mooie producten