Gereedschap-Bouwmarkt.nl

Gereedschap-Bouwmarkt.nl

Gereedschap-Bouwmarkt.nl staat voor kwaliteit, vertrouwen en transparantie. Wij richten op de inkoop van nieuwe producten, overstock en (rest)partijen. Dit komt samen op één platform. In de Gereedschap Bouwmarkt shop, kunt u ruim vierduizend artikelen vinden voor de installateur, klusser, monteur, aannemer of hobbyist. Naast hand- en elektrisch gereedschap is er ook een ruim assortiment aan persoonlijke beschermingsmiddelen, tuingereedschap en bevestigingsmaterialen te vinden. Alle artikelen worden met zorg uitgezocht. Het online bestellen van een product moet een beleving worden waarbij u als klant geen hinder of ongemakken mag ervaren. Gereedschap Bouwmarkt levert een grootdeel van zijn assortiment uit voorraad. Bestellingen worden geleverd aan particulieren en zakelijke klanten gevestigd in Nederland & België.
Handgereedschappen, Elektrische Gereedschappen, Tuingereedschap & Onderhoud
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2018 zijn de gebroeders Noordermeer gestart met de online verkoop van installatiematerialen, sanitair en gereedschappen. Waar de een ervaring had in de nieuw- en verbouw sector, was de ander gedreven in webdesign en klanttevredenheid. Een juiste kennis van materialen en de expertise in de digitale wereld, waren een perfecte combinatie voor een webwinkel. Tijdens deze ontwikkeling ontstond er steeds meer een passie voor kwalitatief gereedschap. Al snel bleek dan ook dat de gebroeders hun krachten vonden in de verkoop van gereedschappen en aanverwante artikelen. Zo werd in 2019 Gereedschap-Bouwmarkt.nl geboren.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018