Getled
Getled verlichting is een webwinkel waar u zuinige ledlampen online tegen betaalbare prijzen kunt kopen. Bij Getled vindt u een ruim assortiment ledverlichting, waardoor u eenvoudig de juiste lampen vindt. Ook voor advies of een besparingsindicatie staat Getled voor u klaar. Bij Getled kunt u terecht met al uw vragen over ledverlichting. Wij staan u elke werkdag van 9 tot 5 te woord per mail en chat. Is er onverhoopt een lamp defect? Dan kunt u rekenen op een soepele retourservice zodat u zo snel mogelijk weer licht in huis heeft! Op deze manier heeft Getled in een paar jaar tijd vele klanten mogen helpen aan duurzame lampen en daardoor veel positieve reviews ontvangen. Bij Getled kunt u ook zelf berekenen hoe snel uw investering in ledverlichting terugverdiend is met de besparingscalculator. Daarnaast biedt Getled uitgebreide betaalmogelijkheden en uitstekende leveringscondities. U kunt bij ons vooruit betalen, via Ideal, Paypal of achteraf betalen via Afterpay. Belgische klanten kunnen ook terecht bij Getled via de Mistercash betaalmethode. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag nog bezorgd tenzij anders wordt aangegeven. Bestellingen boven de 75 euro in Nederland worden altijd gratis bezorgd!

De zekerheden van https://www.getled.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017