Geurbijdewas.nl

Geurbijdewas.nl

Als trotse distributeur van de gerenommeerde merken Le Allegre Lavandaie en Intensse, brengen we jou de allerbeste geuren om jouw waservaring te transformeren tot een onvergetelijke geurbeleving.
wasparfum huisparfums
Filter 144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• Mariana Ilcu
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Snelle levering en ruikt heel lekker alle was geuren .

🌟 Wow Mariane, bedankt voor de sprankelende 5 sterren review! 🌟

We zijn zo blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat je helemaal weg bent van de geurige wasgeuren! 💨💖

Jouw woorden laten ons hart smelten als een vers gewassen T-shirt - bedankt voor het delen van jouw geurige ervaring! Als je ooit meer geurige wonderen nodig hebt, dan staan we klaar om je wasdag op te fleuren! 🌸✨

• Diana Steur

Een heerlijke geur die

Hoera! Vijf sterren voor onze wasparfum! 🌟🌟🌟🌟🌟

We zijn zo opgewonden dat onze wasparfum jouw wasgoed heeft weten te transformeren van saai naar sensationeel! Nu ruikt je wasgoed niet alleen schoon, maar het heeft ook een geur die zo verleidelijk is dat zelfs je sokken een tango zouden willen dansen!

Bedankt voor het delen van je geurige avontuur met ons. Jouw review heeft ons zoveel vreugde gebracht dat we bijna begonnen zijn met het ontwerpen van een speciale geurige dans om het te vieren!

Als je ooit weer wat geurige magie nodig hebt in je wasroutine, weet dan dat we hier zijn om je wasgoed te laten ruiken als een droom die uitkomt.

Geurige knuffels,

• Hoe beoordeel je Geurbijdewas.nl?

• Iris Roeland
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Perfecte geuren snelle levering altijd goed advies nooit meer iets anders

Antwoord van Geurbijdewas.nl

Wow, vijf sterren! Bedankt voor de lofzang op onze geurige dienstverlening! 🌟🌟🌟🌟🌟

We zijn verheugd dat we jouw bestelling snel hebben kunnen behandelen en dat we je vragen met de snelheid van een geurige bliksemschicht hebben kunnen beantwoorden. Niets maakt ons gelukkiger dan te weten dat we je hebben kunnen voorzien van goed advies en dat je nu kunt genieten van een wassituatie die geuriger is dan een bloemenveld in volle bloei!

Het is onze missie om ervoor te zorgen dat je wasgoed niet alleen schoon is, maar ook heerlijk ruikt, alsof het net terug is gekomen van een luxueuze spa-dag. Dus laat je wasgoed maar lekker dansen in de geuren van triomf!

Als je ooit nog meer geurig advies nodig hebt of als je gewoon een beetje wilt kletsen over de geurige geneugten van het leven, weet dan dat we hier zijn, klaar om je te omringen met onze geurige wijsheid!

Met geurige groeten,

• Mar
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Intensse wasparfum, hebben de lekkerste geuren. Ze blijven zo lang ruiken, heerlijk gewoon!

Antwoord van Geurbijdewas.nl

Wow, bedankt voor deze geurige lofzang! We zijn blij dat onze Intense Wasparfum jouw zintuigen op een aromatisch avontuur heeft meegenomen. Het feit dat de geuren zo lang blijven hangen, doet ons hart smelten - of moet ik zeggen, geurig doen verstuiven?

We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat jouw wasgoed altijd een olfactorische symfonie blijft, waardoor zelfs de neus van de meest kritische snuffelaars tevreden zal zijn!

Als je ooit nog een geurige vraag hebt of je wilt gewoon een beetje kletsen over geurende avonturen, aarzel dan niet om ons een geurig seintje te geven. We staan altijd klaar om geurig te helpen!

• Marina De jager
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Bestelling wordt snel in behandeling genomen, bij vragen reageren ze snel. En ze geven je goed advies! Ik ben er blij mee en heb heerlijk geurende was.

Met geurige groeten,

• Wendell Engel
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Zoals altijd geweldigde service en heerlijke geuren

• Hennie Kemner
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Ze zijn gewoon geweldig,heerlijke geur die je lang blijft ruiken met dit product krijg je echt waar voor je geld. Ik ben er dol op en zal het blijven gebruiken

• Gabriela Rosus
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

smell so good! for sure this will not be missing from my house 😍🥰

• Ellie Vd wal
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Fantastisch lekkere geuren. Wasgoed blijft heel lang lekker ruiken. Top.

• Dagelijkse gebruiker
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Snelle levering, nu de was binnen hangt ruikt heel mijn huis super goed, je zou er was voor zoeken om te kunnen genieten van de heerlijke geur 😘

• Kim Boekelman

Heerlijke geur!

• Nadia Pollina
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Super producten en geweldige service,ben zeer tevreden dankjewel

• Marina De Jager
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Snelle service en heerlijke geuren!

Dank je wel Marina

• Iris Roeland
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Heerlijke wasparfum en zo schoon de was nooit meer iets anders !

Dank je wel Iris

• Connie Pfrommer
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Door zo'n lekkere 'Geurbijdewas' iedere dag wasdag!

Dank je wel Connie

• Encarnita Sanz Yago
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Zoals gewoonlijk weer een geweldige service!

• Lianne
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Ik bestel hier graag mijn wasparfum en andere producten.
    Producten op voorraad altijd netjes op tijd en binnen termijn geleverd!!

De laatste keer had ik alleen een pre-order. Dit duurde helaas iets langer dan aangegeven en dat hoorde ik pas toen ik er zelf naar de status van mijn bestelling vroeg. Dit zorgde er ook voor dat mijn ander bestelde producten later binnenkwamen. Ik zal hierdoor wel minder snel een pre order bestellen in combinatie met producten op voorraad.

Bedankt voor je review, Lianne

We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je product later is geleverd dan verwacht. We willen je graag laten weten dat het op onze website precies beschreven stond dat het om een pre-order ging en dat de levertijd in week 31/32 zou zijn. We hebben je hier ook over geïnformeerd via e-mail.

We zijn ontzettend blij met zo trouwe klant als jij. We hopen dat je het product nu toch tevreden bent.

• Claudia Brammerloo
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Goede en snelle handeling, tijdens verzenden is een fles leeg gelopen en dat is netjes opgelost door

• B.K.
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Geweldige service, en hmm alles ruikt heerlijk en blijft ruiken, zeker een aanrader. Topproducten. 👍💐

Antwoord van Geurbijdewas.nl

Dank je wel B.K voor deze mooie woorden, heel veel plezier met je aankopen

• Jacqueline Kollof
    Geverifieerde klant van Geurbijdewas.nl

Snelle levering, en een aanrader ... de was, het huis ruiken heerlijk. Veel complimentjes gekregen.

Antwoord van Geurbijdewas.nl

Dank je wel Jacqueline voor de mooie woorden. Heel veel plezier met je aankopen.