Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Geurbijdewas.nl heeft 103 5 ster reviews 103
Geurbijdewas.nl heeft 8 4 ster reviews 8
Geurbijdewas.nl heeft 2 3 ster reviews 2
Geurbijdewas.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Geurbijdewas.nl heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. L G

    Update 24-06-2026: Inmiddels alweer een week verder, nog geen bestelling ontvangen en geen reactie op mijn mailtjes! Ik heb 10 dagen geleden besteld maar nog steeds niets ontvangen of een update oid gehad.. gemaild om mijn bestelling dan maar te annuleren, ook hierop krijg ik geen gehoor.

  2. Michiel

    Update 9 feb 2026: Via Whataspp eindelijk contact gekregen. Door persoonlijke omstandigheden zijn bestellingen niet opgevolgd en was men enige tijd afwezig. Ik begrijp dat men inmiddels weer de draad heeft opgepakt. Ik heb mijn bestelling 7 febr alsnog ontvangen, inclusief een kleine attentie. 1 ster review aangepast naar 3 sterren - persoonlijke omstandigheden kunnen iedereen overkomen. 29 dec 2025 besteld. Na 9 dagen gemaild waar het blijft (7/1/26). Geen reactie. Op 13/1, 16/1 en gisteren 28/1 opnieuw gemaild (en gebeld, werd niet opgenomen). Nu 29 jan nog steeds geen reactie....

  3. Hoe zou je Geurbijdewas.nl beoordelen?

  4. Marjolein

    Uiteindelijk heeft alles best lang geduurd ,maar door omstandigheden begeeep ik . Maar inmiddels alles geregeld.

  5. Elina Ercuma

    Mijn packet is niet geleverd, klantenservice reageert niet!

  6. Nienke Birkhoff

    Super product

  7. Jurate

    Zeer slechte service – nooit meer! Wat een teleurstelling! De verzending duurde belachelijk lang, meer dan 7 dagen, terwijl ik veel sneller had verwacht. Alsof dat nog niet erg genoeg is, wacht ik nu al 4 dagen op een reactie van de klantenservice – maar helemaal niets! Geen excuses, geen update, gewoon totale stilte. Dit is echt onacceptabel. Hier bestel ik nooit meer!