Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl is de grootste aanbieder van alle theorieboeken en online opleidingen voor auto, motor en bromfiets theorie. Al onze producten zijn geschikt voor de nieuwste examens.
8,5
Filter 124 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Angelo Luckx

Betrouwbaar! En zeer snelle levering 😁

• Britt van Woudenberg

Gewoon goed

• Hoe beoordeel je Gewoongeslaagd.nl?

• Cor
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Levering was super! Geen klachten over.. helaas verkeerd artikel besteld. Moest voor klantenservice een whatsappje sturen. Eerst lang moeten wachten op een reactie daarna gesprek gehad, laatste vraag gesteld nu nog steeds geen antwoord. Telefonisch bereik zou veel prettiger zijn.

• Naomi Scholtens

Omdat het een goed is

• Frank
    Review voor Gewoongeslaagd.nl

Volgende ochtend al om 10.00 uur geleverd, had pas in de avond besteld. Netjes verpakt in bubbletjes envelop. Kreeg zelfs nog een gratis verkeersborden boekje bij.

• Anoniem

• Ramsey Selberie

• Noel kunnekes
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Snel geleverd en tussen de theorie stof ook oefen vragen waardoor je korte stukjes hebt om te lezen wat je aandacht er ook weer bij houd.

• Georgina Farago
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Mijn bestelling was er de volgende dag al. Alles zat er netjes in en de prijs was ook niet te hoog.

• Heather Kent
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Ik heb niet alles gekregen wat ik besteld heb. Ik heb ook een email gestuurd erover maar geen reactie. Niet leuk

Antwoord van Gewoongeslaagd.nl

Beste Heather,

Wat vervelend om te horen dat u niet alles ontvangen heeft. Helaas is uw email niet bij ons aangekomen. Wilt u ons (nogmaals) mailen op info@rijbewijstheorieboeken.nl met welke producten er ontbreken? We zijn ook per WhatsApp bereikbaar: 06-53341127.

Groeten,
    Marcel