Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl is de grootste aanbieder van alle theorieboeken en online opleidingen voor auto, motor en bromfiets theorie. Al onze producten zijn geschikt voor de nieuwste examens.
8,5
Filter 109 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

• Georgina Farago
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Mijn bestelling was er de volgende dag al. Alles zat er netjes in en de prijs was ook niet te hoog.

• Heather Kent
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Ik heb niet alles gekregen wat ik besteld heb. Ik heb ook een email gestuurd erover maar geen reactie. Niet leuk

Antwoord van Gewoongeslaagd.nl

Beste Heather,

Wat vervelend om te horen dat u niet alles ontvangen heeft. Helaas is uw email niet bij ons aangekomen. Wilt u ons (nogmaals) mailen op info@rijbewijstheorieboeken.nl met welke producten er ontbreken? We zijn ook per WhatsApp bereikbaar: 06-53341127.

Groeten,
    Marcel

• Hoe beoordeel je Gewoongeslaagd.nl?

• Franklin Anjie

Doet wat beloofd

• Wendy Claassen
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Geen bevestiging gehad per e-mail Geen reactie op verzonden e-mail Geen product mogen ontvangen

Antwoord van Gewoongeslaagd.nl

Beste Wendy,

Vervelend om te horen dat u uw bestelling niet ontvangen heeft. We hebben uw bestelling 8 minuten na betaling verzonden, hij is dus onderweg. Ik heb uw e-mail erbij gezocht en zie dat deze buiten onze openingstijden (na vrijdag 18:00 uur) is binnen gekomen en dat we 09:09 op maandagochtend hebben geantwoord. Helaas heeft onze inzet niet geuit in uw tevredenheid en het ontvangt van uw bestelling. Om te traceren wat er gebeurd is met uw bestelling heb ik uw adresgegevens nodig. Het lijkt mij handig om dit verder per e-mail af te handelen.

We hopen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt en blijven onze best voor u doen.

Richard

• aria van dijk

Snelle levering duidelijke site

• jan nijland

accuraat

• Navin Baldi
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Duidelijke informatie betreft inhoud product en snelle service

• Ronald
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Auto Theoriepakket bestelt en volgende dag in huis, super!

• Martin Hoogerwerf

perfect alles

• Jennifer Wagner
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

vriendelijke mensen. Goede service!