Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl

Gewoongeslaagd.nl is de grootste aanbieder van alle theorieboeken en online opleidingen voor auto, motor en bromfiets theorie. Al onze producten zijn geschikt voor de nieuwste examens.
8,5
Filter 129 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 65 met beschrijving

• Feline
    Review voor Gewoongeslaagd.nl

Tot vandaag geen bevestigingsmail ontvangen betreft mijn bestelling om achteraf te betalen, zoals staat in de voorwaarden bij www.gewoongeslaagd.nl. Mijn bestelling onverwachts geannuleerd is door de webwinkel zonder een opgave van de reden!
    Verbeterpunt: dat de webwinkel de voorwaarden moet nakomen, zoals staat in de voorwaarden van de winkel betreft AchterafBetalen en de bestelling aan mij spoedig verzendt!

• Carline Kepel

Snel!

• Hoe beoordeel je Gewoongeslaagd.nl?

• Angelo Luckx

Betrouwbaar! En zeer snelle levering 😁

• Britt van Woudenberg

Gewoon goed

• Cor
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Levering was super! Geen klachten over.. helaas verkeerd artikel besteld. Moest voor klantenservice een whatsappje sturen. Eerst lang moeten wachten op een reactie daarna gesprek gehad, laatste vraag gesteld nu nog steeds geen antwoord. Telefonisch bereik zou veel prettiger zijn.

• Naomi Scholtens

Omdat het een goed is

• Frank
    Review voor Gewoongeslaagd.nl

Volgende ochtend al om 10.00 uur geleverd, had pas in de avond besteld. Netjes verpakt in bubbletjes envelop. Kreeg zelfs nog een gratis verkeersborden boekje bij.

• Anoniem

• Ramsey Selberie

• Noel kunnekes
    Geverifieerde klant van Gewoongeslaagd.nl

Snel geleverd en tussen de theorie stof ook oefen vragen waardoor je korte stukjes hebt om te lezen wat je aandacht er ook weer bij houd.