Gezonde Huid Shop

Gezonde Huid Shop

De webwinkel voor een mooie en gezonde huid. Gezonde Huid Shop verkoopt online producten in Nederland en België voor dagelijkse verzorging, huidverbetering en huidverjonging zonder schadelijke en/of overbodige ingrediënten, zoals Medik8, Dr. Murad, Absolution, Eco Cosmetics en LavieSage voeding voor de huid. De aangeboden producten zijn vanuit onze professionele insteek vanuit de praktijk, zorgvuldig door de huidspecialist door REIN Skin & beauty geselecteerd.
  • Birgit

Prachtige producten die echt werken! Mooie shop. Aan te bevelen

• Yvonne
    Review voor Gezonde Huid Shop

Perfecte service en producten. Goed advies gekregen, helemaal tevreden.

• Hoe beoordeel je Gezonde Huid Shop?

• Anja
    Review voor Gezonde Huid Shop

Via de webwinkel magnesiumtabletten besteld.
    Ze waren niet op voorraad, maar ben uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang.
    Eén dag nadat ze weer op voorraad waren had ik de magnesium al in huis. Prima geregeld en een uitstekende service van Verbeterjehuidnu.nl

• Ricky
    Review voor Gezonde Huid Shop

Mijn favoriete dagcrème is niet op veel sites te bestellen, dus ik was blij dat het hier verkocht werd. De producten werden al een dag na de bestelling bezorgd. Superfijn! Ik had wat vragen over het verpakkingsmateriaal en heb deze gemaild. Dezelfde dag kreeg ik een uitgebreide uitleg met als conclusie dat al het verpakkingsmateriaal zo duurzaam mogelijk is. Omdat de uitleg zo uitgebreid was, voelde ik mij gehoord in mijn zorgen en laat de eigenaresse zien dat elk onderdeel van haar bedrijf er toe doet - dus ook haar klanten en 'futiliteiten' zoals verpakkingen. Echt top!