Giftology

Giftology

Online giftshop & wrappingstation voor kleine ondernemers.
De zekerheden van https://giftology.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Giftology is dé place to be wanneer je op zoek bent naar unieke, exclusief ingepakte cadeaus om de meest bijzondere momenten te vieren. Je hoeft hier echt niet perse zzp-er voor te zijn. Als consument ben je juist ook van harte welkom!

Ik kies de merken en collecties uit op basis van gevoel, duurzaamheid en oog voor detail. Ik werk daarom ook heel bewust met beperkte oplages van artikelen zodat Giftology als webshop, maar ook jij uniek & exclusief blijft.

Als kers op de taart is de webshop gevuld worden met alle ingrediënten om van jouw cadeau een Instagram waardig moment te maken. Bye bulk aankopen. Hello vernieuwend aanbod!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022