GiftsbyJiska
De allerleukste gepersonaliseerde en cadeau items. Van jong tot oud!
9,9

• egni
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Superfijne webshop, betaalbaar. Handig te vinden op internet. Maakt leuke TikToks over producten en Jiska is een superlieve meedenkende jonge dame. Alle customs in goed overleg. Een toppertje ! Ik bestel met regelmaat ♥️🍄

• Djen
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Al vaker bij Jis besteld (gepersonaliseerde items) en elke keer is het precies zoals ik het item wilde! Echt super tevreden over elke bestelling. Leuke, spontane meid en zorgt er ook voor dat elke bestelling als een cadeautje word ingepakt! Keep up the good work mop 💖

• Hoe beoordeel je GiftsbyJiska?

• Alex Muller
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Alles snel geregeld en bezorgd. Super, bedankt!

• Michelle
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Leuke producten, vriendelijk. Duurde relatief lang voor ik het in huis had

• Romany Sliepen
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Ik heb dit keer 2 glazen besteld en gebruik ze sindsdien elke dag. Ik ben super tevreden❤️ mijn wens qua kleurtjes is toegepast, goede kwaliteit en de bestelling is weer super snel geleverd🥰 ik ben helemaal happy😍🩷

• B Wimmers
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Geweldige verkoopster denk met je mee en snelle levering

• Lise Van den Berg

Super, hele tevreden klant! Top webshop. Snel verzonden

• Yaika Timmermans
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Deze meid maakt zulke mooie dingen! Eerlijke verkoop. Goede spullen van goede kwaliteit! En met liefde ingepakt! Wat een topper!!

• Diana Denis
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Leuke webshop voor gepersonaliseerde items. Leuke verkoopster goede service

• Daphne

Super fijne webshop

• Delilah Castelein
    Geverifieerde klant van GiftsbyJiska

Top service. Denkt met je mee. Heeft mega veel keuze uit van alles en nog wat(soms wel lastig want dan blijf je bestellen🤭). In voor een praatje. Probeert problemen altijd goed op te lossen en is heel klantvriendelijk!🙏🏻

• Djenna
    Review voor GiftsbyJiska

Jis heeft echt de leukste gepersonaliseerde items voor jong & oud, al meerdere keren besteld voor m’n kind en voor mezelf zowel accessoires als kleding items en elke keer is het een cadeautje om het thuis te krijgen. 💘

• Romany Sliepen
    Review voor GiftsbyJiska

De producten zijn van top kwaliteit, alles is gepersonaliseerd en mocht je het toch allemaal net wat anders willen, denkt Jiska super goed met je mee om het alsnog naar wens te maken❤️🥰 dus twijfel vooral niet, want je gaat absoluut geen spijt krijgen van je aankopen🫶🏻

• Priscilla

Super fijne meid!
    Alles wordt snel en netjes verzonden❤

• Jennifwe
    Review voor GiftsbyJiska

Goede service en je mag altijd vragen stellen. Zo aardige meid en doet alles perfect. Ze heeft goeie kwaliteit spullen en ze is goedkoop. De levering is super snel en stevig ingepakt.

• Antje
    Review voor GiftsbyJiska

Jiska heeft altijd zulke leuke items, ze personaliseert ze met liefde voor je en helpt je/adviseert waar nodig. Echt een top service. Ga zo door meid!

• Bianca
    Review voor GiftsbyJiska

Leuke spontane verkoopster,die altijd met je mee denk. Goede service en t belangrijste leuke spulletjes te koop en van goede kwaliteit

• Ashley
    Review voor GiftsbyJiska

Super lieve vrouw waarvoor geen vraag te gek is, helpt je met echt alles. En onthoud haar klanten ook ze weet precies wie iedereen is! Ook heeft ze echt super leuke producten gepersonaliseerd of niet dat bepaal jezelf. Alles is van goede kwaliteit en een goede prijs kwaliteit verhouding!!

• Annemiek
    Review voor GiftsbyJiska

Hele leuke verkoopster! Denkt met je mee als je het qua lettertype en kleur niet weet.

Ze heeft spullen voor jong en oud die allemaal gepersonaliseerd kunnen worden!

Kortom een superleuke webshop! Neem zeker een kijkje!

• Angelique
    Review voor GiftsbyJiska

Lieve, leuke en spontane meid. Alles met liefde gemaakt & ingepakt. Heel veel keuze heeft ze in haar webshop voor jong en oud. Echt een aanrader!
    Neem een kijkje op haar webshop voor de leukste gepersonaliseerde items.