Louis Couperusplein 2
2514 HP 's-Gravenhage

Trustpilot 710 9,5

Oscar beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering en eenvoudige installatie van Office 2019 licentie.

Monique beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering, duidelijke handleiding.

Yvonne beoordeelde op 2019-04-26

Fijne webwinkel, service achteraf prima!

Wim beoordeelde op 2019-04-17

Product is snel geleverd. Er is een goede handleiding beschikbaar, waarmee de installatie en registratie/activatie in een keer goed ging.

Lynn Wiggers beoordeelde op 2019-04-05

Contact opgenomen ivm niet werkende code, kreeg binnen een dag antwoord met een nieuwe code. Top! Geïnstalleerd zonder problemen en meteen even uitgeprobeerd, werkt perfect! Blij mee.

Jolanda Haverland beoordeelde op 2019-04-04

Gerrit van der Heide beoordeelde op 2019-03-17

rien zwets beoordeelde op 2019-03-14

snel ontvangen en met een beetje hulp geinstaleerd.

A Sengers beoordeelde op 2019-03-10

op nieuwe laptop geplaatst, ondanks beschrijving hoe je oude versie moest verwijderen bleef start popup toch 365 aangeven totdat tijdelijke datum was bereikt, daarna wel start popup goed. Dit is in eerste instantie dus wel verwarrend of installatie wel goed is gegaan. Prima tevreden over service, e-mail over bovenstaande werden vlot behandeld

M. Bronder beoordeelde op 2019-03-09

uitleg stond prima beschreven, niks mis mee!

F.J.M. Bongers beoordeelde op 2019-03-08

Johan Petra beoordeelde op 2019-03-08

Licentie werkt maar is helaas een msdn licentie, die koppelt niet aan een Microsoft account

ed riensema beoordeelde op 2019-03-08

Lisa van den Hoven beoordeelde op 2019-03-08

Super, direct geleverd.

Jan Talsma beoordeelde op 2019-03-08

Het kopen en betalen van de Office2016 licentie was een fluitje van een cent. Daarna werd ik online meteen doorgestuurd naar de download en installatie link. Daarbij is het van belang dat je de keuze maakt of je direct download of dat je doorgestuurd wilt worden naar Microsoft om te downloaden.
Na het downloaden installeerde Office zich en tot slot kon je de licentie invoeren die ik via mail had ontvangen.
Super, goedkoop en simpel. En oh ja, Word, Excel, Powerpoint, Publicher werken gewoon. Outlook heb ik links laten liggen want dat heb ik al apart. Een echte aanrader!

Marcel van Heemskerk beoordeelde op 2019-03-07

Jelrik Engbersen beoordeelde op 2019-03-07

PAUL SCHOETERS beoordeelde op 2019-03-07

Een klein uurtje nadat ik mijn office 2016 besteld had kon ik vlekkeloos werken met dit programma. Opgelet alle sporen van de vorige office moeten verwijderd worden. Ik had mijn vorige office niet helemaal verwijderd bleek achteraf. Nadien OK.

jeffrey jacobsen beoordeelde op 2019-03-07

Snel en goed geleverd makkelijke instalatie

goemmer dillen beoordeelde op 2019-03-07