Heel erg blij met het klavertje vier! Een top cadeau om te geven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Liesbeth Adam
- Afra
Super blij met mijn bestelling. Netjes en goed verpakt binnen gekomen. En wat ontzettend mooi gemaakt.
Hoe zou je Glass by Han beoordelen?
- Jessica
Mooi en zorgvuldig verpakt, heel blij mee! Ik had ze gekocht om cadeau te doen maar ik houd ze lekker zelf!
- Miranda
Item goed verpakt èn een persoonlijke touch
- Ineke Ariesen
Heel erg mooi❤️
- Adriana Geerligs
Prachtige glasbloemen, mooie kleuren. Heel mooi !