Glass by Han

Glass by Han

Ik maak glas in lood decoratie om je huis een persoonlijke, warme en unieke touch te geven.
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Linda
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Goed advies gekregen voorafgaand aan de bestelling. Na de bestelling werd het snel geleverd, keurig verpakt. De bloemen zijn prachtig gemaakt en uniek. Aanrader.

• Marijke Bakker
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Een hele fijne communicatie, hele mooie artikelen waardoor je iemand iets heel speciaals geeft.

• Hoe beoordeel je Glass by Han?

• Anne
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Bijzonder, van goede kwaliteit en snel verzonden

• loes pertijs
    Geverifieerde klant van Glass by Han

super levering een mooi cadeau.

• Hermine
    Geverifieerde klant van Glass by Han

De glas-in-lood bloemen zijn in 1 woord prachtig!
    Goed verpakt thuisbezorgd

• Claudia Wostratzky

Soooo schöne Sachen!

• Gabrie
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Goede levering, en heel goed verpakt. Precies op dag die ik wilde ivm een vakantie. Kleuren van de bloemen waren anders dan ik dacht besteld te hebben. Dat werd echter heel snel en fijn opgelost. Dus nu heel blij met mijn prachtige kleurrijke bos bloemen van glas. Heel tevreden!

• Femke
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Prachtige glazen bloemen, zorgvuldig verpakt verstuurd. Ze staan in onze hal en pakken het zonlicht zo mooi op. Heel blij mee!

• wendy Magits

Heel mooi

• Katja
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Fast delivery to Germany, very good packaging. Beautiful flowers, exactly what I was looking for. Thank you very much!!

• Marjolein Weber
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Heel mooi afgewerkte bloemen met mooie kleuren. Geeft mooi licht in de zon, erg blij mee

• Jill
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Prachtig bijtje gegeven aan mijn ouders voor kerst! Was mooi en stevig verpakt. Ik weet al wat er voor Moederdag gegeven gaat worden ;-)

• Bianca
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Snelle levering, leuk verpakt en een lieve kaart erbij dus ik kon snel genieten van de prachtige "wildflowers" die ik had gekocht. Ze staan echt prachtig en maken me dagelijks blij als ik er naar kijk.

• Tanja Dorresteijn
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Snelle levering en heel mooi verpakt. Je kunt aan alles zien dat er met veel liefde aangewerkt is. Heel blij met mijn aanschaf. Bedankt Hanneke!

• Els Maia
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Super service. Het was een cadeautje en ik gevraagd om een persoonlijke boodschap er aan toe te voegen. Mijn vriendin was super verrast!

• Margreeth
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Prachtige ster! Heel mooi en veilig ingepakt. Nog op kunnen halen voor Kerst. Nu hangt hij prachtig te stralen

• Annerieke Boereboom
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Fantastische persoonlijke benadering en een cadeautje om uit te pakken!

• Wendy
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Mooi gemaakt en vrij snel verzonden!

• Esther Murrell
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Heel mooi product. Snel geleverd en heel goed en mooi verpakt.

• Stannie
    Geverifieerde klant van Glass by Han

Mooi werk, mooi ingepakt, snelle reactie en levering. Persoonlijk. Heel blij mee!