Glaswol Outlet

Glaswol Outlet

Bent u op zoek naar kwalitatief hoogwaardige glaswolproducten voor uw isolatieproject? Dan bent u bij Glaswoloutlet Venlo aan het juiste adres! Ons assortiment bevat alles wat u nodig heeft, van glaswolrollen tot akoestische glaswolplaten en glaswolspouwplaten. Wij bieden alleen producten van de bes
isolatie
9,3
Filter 81 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Jeffrey IJzendoorn

top! .

• Earl Johnson
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Na het openen van de pakketten kwam ik erachter dat vele rollen nat waren geweest of nog steeds nat waren. Ik vond het al vreemd dat er slechts 2 pakken met 3 verpakte rollen waren en de rest waren allemaal losse rollen.
    Enkele rollen met beschadigingen in de spijkermatten, maar dacht dat het wel meeviel en dat alleen het buitenste deel van de cachering beschadigd was. Dat was echter niet het geval. De spijkermatten waren zo bros als maar kan en waren dus compleet nutteloos omdat je de matten niet kan vast spijkeren. Bij de rollen die nat waren hebben wij ontzettend staan hoesten toen de rollen uitgerold werden. Ik hoop dat het geen schade aan mijn longen heeft veroorzaakt. De resterende 5 pakken heb ik niet gebruikt en ga ik ook niet meer gebruiken. Ik heb een bericht gestuurd naar de webwinkel, maar heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn bericht.
    Inmiddels is er reactie gekomen. Ze beschuldigen mij ervan dat ik te veel rollen heb besteld en daarom die 5 pakken wil retouneren, dit was nadat ik foto's van de beschadigde rollen heb gestuurd. Ook kreeg ik te horen dat ik op zijn minst deels moest opdraaien voor het terugsturen van de pakken.
    Ze geven aan bereid te zijn mij tegemoet te komen, maar komen met eisen die niets te maken hebben met het terugstorten van mijn geld. Ik zal de review updaten tot ik mijn geld terug krijg met hulp van de consumentenbond en anders een juridische procedure starten. Inmiddels heb ik mijn geld terug gekregen. Hopelijk zullen ze in de toekomst de beschadigde pakken niet meer naar klanten versturen in de hoop dat ze er nog geld aan kunnen verdienen.

• Hoe beoordeel je Glaswol Outlet?

• marcel Krete
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goed bedrijf doen wat ze beloven is het niet meer op voorraad bieden ze gelijkwaardig aan voor dezelfde prijs

• Jehizkia Veenhuizen
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goed materiaal en snel geleverd

• johan mestemaker
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Vriendelijk personeel en goed georganiseert, ook de chauffeur die het kwam brengen dikke pluim

• Henk Mos
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Uitgestelde leverdatum aangegeven, werd keurig op die datum bezorgd, goed ingepakt.

• Joep
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Snelle levering, goede communicatie over het tijdstip van levering en behulpzaam bij neerleggen op de goede plek. En een goede prijs. Top dus!

• Adrie
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Geen communicatie ze bellen niet je moet zelf bellen, en op de dag van levering heel de dag thuis geweest maar geen levering gekomen, dus nu kost het me al twee dagen.

• Tim De Bruyne
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Alles liep zoals het moet👍

• Willem van Mourik
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

De bestelling stond buiten al klaar voor me. Fijn bedrijf!

• Jan
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goede en correcte levering, snel geleverd

• Bas B
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Prijs kwaliteit super! Zelfs bereid langer open te blijven om de klant te helpen.

• Marc
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Nergens op de website staat dat het b keus is. Je krijgt niet wat je besteld hebt!
    Allemaal bkeus verschillende soorten en maten binnen gekregen.

Zeer ontevreden en slecht dat je niet krijgt wat je besteld.

• Özgür Dogan

Uitstekend behulpzaam en levering

• Sowepro BV
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

er word oplossingsgericht gedacht zodat je verder kunt met je werk

• Martijn
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goed bereikbaar, snelle service en top product!

• Nick Wolfs
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goede prijzen en dito kwaliteit,

• Hilko
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Keurig netjes volgens afspraak geleverd.

• Philippe Cholot
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Geweldig service van de chauffeur. Mooie materiaal. Isoleren perfect.

• RTJ Sinderdinck
    Geverifieerde klant van Glaswol Outlet

Goede service en snel geholpen.