Goed boeren in de Stad

Goed boeren in de Stad

Detailhandel via postorder en
internet in huis- en tuinartikelen.

Lidmaatschap per 22-07-2017 stopgezet

9,6

• Yvonne Mostert
    Review voor Goed boeren in de Stad

Ik ben heel tevreden met de snelle bezorging en service zelfs met leuke attente kadootje en raad iedereen aan voor deze jonge dynamische bedrijf Ideaal Goed Boeren in de stad

• Marjon Kruik
    Review voor Goed boeren in de Stad

Bestellen via de website lukte niet. Heb toe gebeld en werd zeer snel teruggebeld en vriendelijk te woord gestaan. Via de mail heb ik mijn bestelling kunnen doorgegeven. Werd snel bezorgd. Via de mail kreeg ik te horen dat een van de pakketten er niet meer was. Daarop werd de factuur netjes aangepast en kreeg ik er een extra verrassing bij. Ik ben heel tevreden over het bedrijf.

• Martijn
    Review voor Goed boeren in de Stad

Hele goede ervaring met Goed Boeren In De Stad. Bij het bestelproces ging iets mis, maar toen ik contact opnam, werd alles snel en vakkundig opgelost.

• Sabine
    Review voor Goed boeren in de Stad

erg tevreden, ik had het eetbare bloemen pakket besteld, werd snel geleverd.

• Erna
    Review voor Goed boeren in de Stad

Snelle levering en super service. De steen die ik had besteld was na 2x gebruiken stuk. Zonder problemen werd er een nieuwe gestuurd. Super dus

• heleen
    Review voor Goed boeren in de Stad

Super mooie en overzichtelijke website. Helaas was er iets mis gegaan met verzenden maar dat werd uitstekend opgelost. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.

• Henk J Otten
    Review voor Goed boeren in de Stad

Helemaal tevreden, zeer snelle levering

• Ger Rijneveld
    Review voor Goed boeren in de Stad

De steen was al uit de verpakking met een hoekje eraf. Heb het idee dat hij van een andere klant geweest is, en meteen weer is doorgestuurd naar mij. Vond het maar een rommeltje.

• carel kentie

alles goed