GoedboerenindeStad
Moestuinieren: daarover gaat Goed boeren in de Stad!
Bij Goed boeren in de Stad vind je alles wat je nodig hebt voor je moestuin. Onze missie is om ervoor te zorgen dat iedereen, met of zonder tuin, zelfvoorzienend kan zijn en minder naar de supermarkt hoeft. Duurzaamheid loont de tijd.
9,5

• Paul Blonk

......

• Alexandra
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Snel geleverd. Alles ziet er prima uit. Netjes verpakt.

• Hoe beoordeel je GoedboerenindeStad?

• Milou Wolting
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Super goed verpakt en producten zien er goed uit

• J m Hanse

• W.J. de Putter

Prima.

• tico
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Alles werd op tijd geleverd.

• E Kuijt
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Bestelling netjes afgeleverd,goede terugkoppeling dat de bestelling wat langer duurde.

• Yvonne Verkuijlen
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

De verpakte bloemen zien er goed uit. De broedknollen van de Yacon vind ik ondermaats en zien er niet veelbelovend uit. De zoete aardappelen heeft veel "wondjes" dat is ook niet wenselijk. Ben niet tevreden dus.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Mooie site. Hopelijk binnenkort aangevuld met veel info over betreffende planten, zoals Vreeken. Voorraden kloppen, prima assortiment, goede kwaliteit spullen, prijs ook keurig. Vooral zo doorgaan. Verzenden vreemd genoeg vanuit België terwijl de website het heeft over het groene hart. Verzenden mag best wat sneller (heb héél lang gewerkt in de fullfillment, dat seizoen etc is klets, wil je klanten, max 48 uur).
    Wil je groeien, orders lopen in plaats van knutselen aan je site.

• Jacobus Sprong
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Goed boeren in de stad zal zijn werk best goed hebben gedaan, maar tot nu toe niets ontvangen. Ben benieuwd of de plant dit allemaal overleeft. Plant bezorgd, was bij de pakketdienst naar verkeerd depot gestuurd. Het ligt dus nief aan " goed boeren in de stad" die hebben alles correct behandeld.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Dank je wel Jacobus voor je review en vervelend dat het bij de bezorging is is gegaan. Laat ons weten of je druivenstok de reis heeft overleefd, zo niet dan zoeken we een passende oplossing

• Jan
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

op 11 maart knoflook besteld, nu op 17 maart nog steeds niets ontvangen. Komt ook vanwege de verzending met DPD. Product kan ik nog niet beoordelen maar de verzending is slecht.
    18 maart product ontvangen, ziet er erg goed uit.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Beste Jan, zou je ons een mail willen sturen? Dan kunnen we kijken waar je bestelling is gebleven en dit goed afhandelen. Ik kan nu niet zoeken op je naam of ordernummer.

• Frans
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Goed product en volgens afspraak geleverd. Zeker bij kleine bestellingen wel wat prijzig als gevolg van de verzendkosten.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Dank voor je feedback Frans.

• Mario HENSEN
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Alles netjes en goed geleverd prima voor herhaling vatbaar.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Dank je wel voor je review Mario. Fijn dat het allemaal goed bevalt

• Willem
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

De planten waren goed verpakt, goede communicatie

Antwoord van GoedboerenindeStad

Dank je wel Willem, kan je ons vertellen wat wij kunnen doen om een 5 sterren review te ontvangen van jou?

• Jan

Prima kwaliteit

Antwoord van GoedboerenindeStad

Dank je wel Jan voor je review

• Jan Hietbrink
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Heb verkeerde woelvork gekregen. Foto's gestuurd, maar nog geen reactie gekregen

Antwoord van GoedboerenindeStad

Hi Jan, mijn collega heeft volgens mij contact opgenomen en inmiddels een nieuwe woelvork toegestuurd.

• Els Timmermans
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Ik heb de knolletjes ontvangen. Ze zijn klein masr dat zegt niets. Ik weet nog niets van deze yacon. Ga hem planten en ben heel benieuw wat of het gaat worden. Service en versturen prima. Spannend. Zin in de lente. E.T.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Hi Els, dank je wel voor je review. Fijn moestuinseizoen toegewenst! Wij hebben er ook zin in.

• JB
    Geverifieerde klant van GoedboerenindeStad

Op de website stond dat de levering ivm drukte enige dagen vertraagd zou zijn, de bestelling kwam echter binnen 3 dagen al thuis. Goede kwaliteit en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Antwoord van GoedboerenindeStad

Fijn om te horen en dank voor je review. Veel moestuinplezier!