GoedkoopParfum.nl

GoedkoopParfum.nl

GoedkoopParfum.nl is een online webwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van uw parfum. Omdat wij alleen een online winkel hebben kunnen wij parfum tegen een zeer voordelige prijs aanbieden.

Wij hebben een groot assortiment aan dames parfum en heren parfum van alle topmerken (Hugo Boss, Gucci, Chanel en veel meer!). Ook kunt u bij ons terecht voor parfum geschenksets, ideaal als cadeau! Bekijk nu ons gehele assortiment! Ook verkopen wij online make-up en verzorgingsartikelen.
Filter 134 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 86 met beschrijving

• Danny
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Goede prijzen en snelle service.

• Klaas Rijpsma
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Snelle levering en snelle reactie op verzoek!

• Hoe beoordeel je GoedkoopParfum.nl?

• Laila reff
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Supersnelle levering en dit terwijl ik in België woon. Veel sneller dan nationaal bestellen dus. De geur nog niet geopend, is als geschenk bedoeld. Maar wel keurige dozen, keurig ingepakt zodat er niks aan het pakje kan raken. Ik ben super tevreden van de service en klantendienst die me direct contacteerde toen ik sukkelde met de bestelling om hulp te bieden.

• corina
    Review voor GoedkoopParfum.nl

snelle levering de spullen waren er heel snel

• André
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Hele goeie service en snelle levering en goedkoop

• Buysse Véronique
    Review voor GoedkoopParfum.nl

voordelige prijzen en een super snelle levering!! Ook wordt je goed op de hoogte gehouden via mail.

• Maria
    Review voor GoedkoopParfum.nl

snelle levering. Betalen ook met creditcard

• Jan
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Goede producten, goede prijs en snelle levering

• Channa
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Het is een makkelijke duidelijke website, de prijzen zijn zeer scherp, geen verzendkosten, de volgende (werk) dag in huis. Perfecte service voor een heerlijke parfum. Ik kom terug 👍

• LC de Looper
    Review voor GoedkoopParfum.nl

Bestelling volgende dag in huis