Wat een goede sevice! Mijn kleindochter haar fietsje besteld via Bol! Maar om kunnen ruilen voor een maat groter bij Generation fietsen! Zeer vriendelijk geholpen De volgende fiets voor mijn kleindochter koop ik zeker daar!👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- O.
- Linda
Super blij met de fietsjes voor mijn tweeling! Verkoper dacht goed mee en adviseerde goed qua passende soort en maat fiets. Het zijn mooie, betaalbare fietsjes waar mijn kindjes veel plezier van hebben! Ik zou hier zeker nogmaals een fiets kopen.
Hoe zou je Goedkopefietsjes.nl beoordelen?
- Fam. van Toor
Voor onze kleinzoon zijn verjaardag de Generation Classico 16 inch gekocht, een groene (zijn lievelingskleur). Binnen 2 dagen in huis, goed in elkaar te zetten en de fiets ziet er prachtig uit. Een hele mooie fiets voor een mooie prijs. Zeker een aanrader !!!
- Mput
2 jaar geleden een fiets gekocht: De Generation P-600 Mountainbike 26 inch – Blauw - wat een ongelofelijke rotzooi is dit; in volgorde: derailleur kapot, trappers doormidden gebroken, binnenbanden beide bij het ventiel ingescheurd, standaard op de lasnaad afgebroken, nu de voorvork alle lagers naar de klote. Hij roest waar je bij staat. Het is gewoonweg goedkope chinese rotzooi met goedkoop chinees metaal. Bedrijf vervangt materialen die kapot gaan, maar dat neemt niet weg dat de fiets die ze verkopen echt kwalitatief slecht is. Niet kopen die ellende; ben al bijna 200 euro kwijt geweest aan de fietsenmaker en onderdelen en nu weer.
- Otten
Goede prijs voor de fietsen snel geleverd. Helaas was de velg van het voorwiel krom maar na een mailtje werd er direct een nieuw wiel verstuurd en die is wel goed.
- Choukri Zaidouni
Fiets was te groot, contact opgenomen met bedrijf. Ik kon deze fiets ruilen, nog beter was langs te komen en te fiets te passen. Fiets die al klaar stond was perefect. Deze mocht ik kant en klaar meenemen. Gratis slot bij gekregen en de meerprijs (spatbord enz) die werd kwijtgescholden. De fiets die ik had gekocht en in elkaar had gezet mocht zo mee en hoefde niet uit elkaar gehaald worden. Top service! Zoonlief ook super blij met zijn fiets!!