Goedkopefietsjes.nl

Goedkopefietsjes.nl

In onze webshop staan een keur aan producten die uw kind blij maken, degelijke kwaliteit en veiligheid staat bij ons voorop. Wij verkopen kinderfietsen, loopfietsen, kinderauto's, kinderscooters en onderdelen.
8,3

• Esther Zijlstra
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

26 inch mountainbike besteld op dinsdag 17 mei, donderdag 19 mei geleverd, maar hij was kapot dus gebeld. Zaterdag 21 mei een nieuwe goede fiets gekregen.
    Super goede service en vriendelijke klantenservice.

• Stephanie
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Snel geleverd, alles was netjes verpakt. Een vraag gesteld, hierop is snel en duidelijk beantwoord met een filmpje. Product is ook naar wens. Al met al top!

• Hoe beoordeel je Goedkopefietsjes.nl?

• Sandra
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Geweldige service!!! Ook na het aanschaffen van een product.

• Marjolein Roggen
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Overzichtelijke site, gratis bezorging, snel en op tijd bezorgd.

• Hannie Bosman Kamphuis
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

We zijn zeer tevreden over Goedkopefietsjes.nl. we hadden een loopfiets voor onze kleindochter besteld. Er miste een onderdeel. Na een telefoontje en mail sturen hadden we de volgende dag het al binnen.
    We konden zelfs een ander bezorgadres doorgeven.
    πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Hendrik-jan
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Goede kwaliteit, was ook snel geleverd en simpel in mekaar te zetten, wij hadden wat vragen en kregen al binnen 5 minuten reactie terug echt top service.

• Joyce
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Snelle levering. Kwaliteit zeer slecht helaas. Fiets zelf oke maar versnellingen kabels derailleur gammele trappers en ruimte op achterwiel alles zeer slecht en goedkoop. Contakt gehad en netjes een nieuwe kabel opgestuurd gekregen. Fiets bij de fietsenmaker gebracht en dat koste mij nog eens 90 euro extra. Goedkopefietsjes netjes de helft betaald. Alleen is het zo slecht en goedkoop dat het weer kapot is. Inmiddels duurder dan 90 euro geworden. Mensen kijk in de winkel en weet wat je koopt.
    De fiets is helaas fors duurder uitgevallen.

• Ferenc
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Goedkoop en snelle levering. Kwaliteit uitermatig laag en bedroeft. Naast de slechte afwerking van de fiets zat de lager los op de vooras. Nieuw wiel beloofd maar na 3 weken nog niks. Volgende keer toch liever een paar 10tjes extra uitgeven.

• Nonja
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Wij hadden 2 fietsen besteld 1 helemaal goed en 1 was na een dag de balhoofdlager in het stuur stuk. Hij deed krak en de balletjes vlogen in het rond. Wij gebeld en we konden een uurtje later al een andere halen. Een fabrieksfout. Superservice. Zoontje weer helemaal blij.

• Esmee

Betere kwaliteit/prijs verhouding...