Goedkopefietsjes.nl

Goedkopefietsjes.nl

In onze webshop staan een keur aan producten die uw kind blij maken, degelijke kwaliteit en veiligheid staat bij ons voorop. Wij verkopen kinderfietsen, loopfietsen, kinderauto's, kinderscooters en onderdelen.
8,3

• Barbora
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Ik kan het alleen maar aanbevelen. 🤗Snelle levering, wij zijn zeer tevreden. Goede communicatie.👍👍

• Vincent
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Uitstekende service! Snelle reactie bij vragen over montage of dergelijke!

• Hoe beoordeel je Goedkopefietsjes.nl?

• Frank Brudi
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Ben bij ze op locatie geweest , veel keus aan kinderfietsen en netjes te woord gestaan en een leuk kinderfietsje gekocht .

• Erik Groeneveld

Top service

• Henk Wijnholds
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Prima service! In 2022 hadden we een kindermountainbike besteld. De fiets bevalt goed maar tijdens de vakantie afgelopen zomer brak een trapper af. Na een mailtje te hebben gestuurd kregen we direct twee nieuwe trappers kostenloos toegestuurd.

• Caroline
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Mooi fietsje. Én de service was uitstekend. We kregen het zadel niet correct gemonteerd en gezien we in de buurt woonden is iemand langsgereden om ons hiermee te helpen. Onverwachts en heel erg blij mee. Nogmaals hartelijk dank!

• BOVIJN Daniël
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Kinderfietsje aangekocht op 20/04/2020. Door het te hard opblazen van band is achterwiel letterlijk ontploft op 09/08/23.
    Na melding van het gebeurde het ik van de leverancier gratis een nieuw achterwiel ontvangen. Dat is wat ik noem topservice! Alvast van harte dank.

• Sabrina Lommerse
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Service zoals je dat nog zelden meemaakt. Heel erg blij met deze winkel. Merci!

• Hendrik jan
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Snelle levering, duidelijke handleiding de Generation blanco fiets is echt een aanrader.

• Maj van den Heuvel
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Goedkoop is duurkoop. Fietsje valt na meerdere keren alles heel stevig aan te draaien gewoon uit elkaar. Meerdere onderdelen komen los. Krijg mijn geld niet terug. Waardeloze winkel. Beter wat meer geld uitgeven voor een fiets waar wel op gefietst kan worden.

• Roman
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Ik kocht een nieuwe fiets, er waren problemen met het stuur, ik belde het bedrijf. Ze stuurden me een nieuw stuur. Tevreden over de dienstverlening! De fiets zelf is erg goed, ik raad iedereen deze site aan.

• Frank
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Goede service snelle levering. Had voor mijn kleinkind een mountainbike besteld ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto.

• Ronald
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Snelle levering, mooie kwalitatief goede fiets voor een mooie prijs. Ik zou hier volgende keer weer een fiets bestellen.

• David
    Review voor Goedkopefietsjes.nl

Het fiets valt na kort gebruik door mijn dochter volledig uit elkaar. Ondanks meerdere keren contact gehad te hebben met de klantenservice, weigert het bedrijf de regels van de wettelijke garantie te volgen.

• Geert Eshuis
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Werd gebeld om de fiets te laten monteren tegen meerprijs. Leuke service.
    Verwacht niet te veel kwaliteit van deze fietsjes, alle waar naar zijn geld.
    Voorrem defect bij montage, hebben zonder discussie een nieuwe remset opgestuurd, werkt prima.

• Hakima
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Online besteld en vervolgens telefonisch spatborden en verlichting besteld. Ik kreeg foto's toegestuurd en kon makkelijk en snel communiceren via de app en/of telefonisch. De fiets is ook op de afgesproken dag en tijd geleverd. Hele fijne service! Qua product kan ik nog geen oordeel afgeven.

• Mehmet Yarar
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Het duurt even voordat je klaar bent met het inelkaar zetten van de fiets, maar de resultaat mag er zijn. Voorlopig ziet het er goed uit, prijs/kwaliteit verhouding is ok.

• Abdulkadir Hussein

Verkeerde bestel geplat Ik wil 28 inch voor een jongen 10 jaar Oud

• Fenna
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Snel bezorgd. Kan nog geen uitspraak doen over het product.

• Renate Van Brabandt
    Geverifieerde klant van Goedkopefietsjes.nl

Speling op de as van het achterwiel, achterste tandwiel casette staat scheef gemonteerd op de achteras. Voorste schijfrem is krom.