Goodtoys Speelgoed

Goodtoys Speelgoed

SPEEL GOED, SPEEL DUURZAAM!
In onze zoektocht naar duurzaam en uitdagend speelgoed voor onze 3 kinderen konden wij nooit echt vinden wat wij zochten; een speelgoedwinkel die enkel en alleen duurzaam speelgoed aanbied. Speelgoed waar gegarandeerd jaren mee gespeeld kan worden, speelgoed dat kinderen uitdaagt, speelgoed dat geproduceerd is met de beste materialen en niet vanuit winstoogpunt maar vanuit het oogpunt mens en milieu wordt geproduceerd. Vanuit deze zoektocht hebben wij in 2010 Goodtoys opgericht.

Bij Goodtoys vindt u dan ook enkel en alleen speelgoed dat aan deze kernwaarden voldoet. Deze kernwaarden hebben wij in onze gehele bedrijfsvoering doorgevoerd: het speelgoed wordt met zorg verpakt in plastikzakken die wij ophalen bij plaatselijke ondernemers, wij verzenden uw speelgoedbestelling in tweedehands dozen en bij ons heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelling Co2 neutraal te laten bezorgen bij een afhaalpunt bij u in de buurt. Kortom wij doen er alles aan om ons motto Speel goed, speel duurzaam naar onze klanten toe, meer dan waar te maken.
De zekerheden van https://www.goodtoys.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als ouders van 3 kinderen konden wij niet vinden wat wij zochten; een speelgoedwinkel die enkel en alleen duurzaam speelgoed verkoopt. Speelgoed waar gegarandeerd jaren mee gespeeld kan worden, speelgoed dat kinderen uitdaagt, speelgoed dat geproduceerd is met de beste materialen en niet vanuit winstoogpunt maar vanuit het oogpunt mens en milieu wordt geproduceerd. Vanuit deze zoektocht hebben wij in 2010 Goodtoys opgericht.Bij Goodtoys vindt u dan ook enkel en alleen speelgoed dat aan deze kernwaarden voldoet.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015