Goodtoys Speelgoed

Goodtoys Speelgoed

Met ruim 600+ poppen op voorraad en met onze uitgebreide collectie rollenspel speelgoed kun je ons echt een speelgoed specialist noemen.

Waarom hebben wij Goodtoys opgericht?
In onze zoektocht naar duurzaam en uitdagend speelgoed voor onze 3 kinderen konden wij nooit echt vinden wat wij zochten; een speelgoedwinkel die enkel en alleen duurzaam speelgoed aanbied. Speelgoed waar gegarandeerd jaren mee gespeeld kan worden, speelgoed dat kinderen uitdaagt, speelgoed dat geproduceerd is met de beste materialen en niet vanuit winstoogpunt maar vanuit het oogpunt mens en milieu wordt geproduceerd. Vanuit deze zoektocht hebben wij in 2010 Goodtoys opgericht.

De kernwaarden achter Goodtoys:
Bij Goodtoys vindt u dan ook enkel en alleen speelgoed dat aan deze kernwaarden voldoet. Deze kernwaarden hebben wij in onze gehele bedrijfsvoering doorgevoerd: het speelgoed wordt met zorg verpakt en verzonden hergebruikte dozen die wij ophalen bij plaatselijke ondernemers.
9,5
Filter 1006 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 751 met beschrijving

• Miriam
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Mooie spullen, vriendelijke mensen en uitstekende service!

• Ester
    Review voor Goodtoys Speelgoed

Snelle levering, en fijn dat je achteraf kunt betalen. Het aanbod is groot, en de website overzichtelijk. Ik heb een prachtige Reborn pop gekocht, echt ontzettend blij mee! Ik hoop dat ze in de toekomst nog meer Reborn poppen gaan verkopen, vooral de wat grotere poppen vanaf 50 cm hebben mijn voorkeur omdat die echte babykleding passen. Ik ga zeker nog meer kopen hier, ben erg tevreden.

• Hoe beoordeel je Goodtoys Speelgoed?

• Angela Duis

Super👍❣️

• mp

top !

• Alfred Witt

Alles Super!

• chirleen janse van rensburg
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Geweldige service! Artikel op tijd geleverd om als cadeau naar Zuid-Afrika te gaan.

• Prevoo
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Snelle levering, goed verpakt, pop was precies als op website, goede kwaliteit, kleinzoon heel blij gemaakt;-)

• Nina Hendricks

Heel tevreden

• dinie van den berg
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

goede service en snel geleverd

• Dmytro Goncharov

all good

• M

Prima!

• Setareh
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Ik heb Pop Gala gekocht als cadeau, wat een mooie pop zeg.

• Vin Mangrey
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Top speelgoed geleverd gekregen op tijd voor mooie prijs. Ga zo door !!

• Lysette
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Snelle levering. Was alleen niet compleet. Na telefoontje is de nalevering 2 dagen later alsnog bezorgd. Goede service!

• KITTY V ZITTEREN
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Zeer goede service.. en supermooie poppen...zeler een aanradertje. Ga zeker meer bestellen voor de meiden

• Jm
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Goede bestelling goede communicatie. En goede service

• Kerensa van der Hoeven
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Prima poppen , mooie producten. Goed geleverd, goede service.

• Dia van der Tol
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

• andrea de ruiter baarda
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

De pop is prachtig , nog mooier dan op de afbeelding ben dus erg tevreden met mijn gekochte artikel , ondanks dat de post 6 dagen vertraagt was bij mij , maar dat komt zelden voor is mij gezegd . Mijn vertrouwen is er niet minder om geworden , ik koop over een tijdje weer iets bij Goodtoys

• Joke

Gewoon top!