Goodtoys Speelgoed

Goodtoys Speelgoed

SPEEL GOED, SPEEL DUURZAAM!
In onze zoektocht naar duurzaam en uitdagend speelgoed voor onze 3 kinderen konden wij nooit echt vinden wat wij zochten; een speelgoedwinkel die enkel en alleen duurzaam speelgoed aanbied. Speelgoed waar gegarandeerd jaren mee gespeeld kan worden, speelgoed dat kinderen uitdaagt, speelgoed dat geproduceerd is met de beste materialen en niet vanuit winstoogpunt maar vanuit het oogpunt mens en milieu wordt geproduceerd. Vanuit deze zoektocht hebben wij in 2010 Goodtoys opgericht.

Bij Goodtoys vindt u dan ook enkel en alleen speelgoed dat aan deze kernwaarden voldoet. Deze kernwaarden hebben wij in onze gehele bedrijfsvoering doorgevoerd: het speelgoed wordt met zorg verpakt in plastikzakken die wij ophalen bij plaatselijke ondernemers, wij verzenden uw speelgoedbestelling in tweedehands dozen en bij ons heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelling Co2 neutraal te laten bezorgen bij een afhaalpunt bij u in de buurt. Kortom wij doen er alles aan om ons motto Speel goed, speel duurzaam naar onze klanten toe, meer dan waar te maken.
Filter 743 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 500 met beschrijving

• Achterbergh

men doet wat men zegt

• Buyne

Goede service!

• Hoe beoordeel je Goodtoys Speelgoed?

• Aukje

Alles in orde

• MTP Wartenberg
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Goede service en leuke producten.

• Sierksma-de Groot

Prima service

• Elbertse
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Snelle service, twee verrassingskadootjes in de box.. top

• J. Hommes
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Speelgoed is van uitstekende kwaliteit maar toch voor een redelijke prijs. Ondanks de kerstdrukte toch een snelle levering.

• Binken

Snelle levering echt top

• Vermeer
    Geverifieerde klant van Goodtoys Speelgoed

Prima product en service. Verpakking was hergebruikt, in dit geval geen probleem. Had het wel graag zelf gekozen.

• Rutteman

Prima service