GotDeal

GotDeal

GotDeal is de eind-consument webshop van het Nederlandse bedrijf Easy Holland, aanwezig in Nederland sinds 2011 en actief in import-export groothandel, geregistreerd in de Kamer van Koophandel nr. 52616312. Alle bedrijfsgegevens zijn te vinden in de webshop, op de homepage, door de verwijzing links te volgen, of op www.easyholland.nl. GotDeal werd opgericht met de bedoeling om scherpe prijzen aan te bieden aan eindgebruikers voor geselecteerde producten, gebruik makend van de koopkracht die in de loop van de jaren is opgebouwd. Wij bieden koopjes! Alle producten zijn beschikbaar voor onmiddellijke levering vanuit ons Nederlands magazijn, met verzending binnen 24 uur, soms gratis. Alle zendingen via onze partner Post.nl zijn 100% verzekerd tegen schade en diefstal door de Easy Holland bedrijfsverzekeringspolis. Alle prijzen worden dagelijks gecontroleerd, betalingscommissie, belasting en BTW zijn in de prijzen inbegrepen. De producten zijn nieuw, wij verkopen geen tweedehands, en zijn onderworpen aan wettelijke en fabrieksgaranties.
cadeaus eerlijke cadeauwinkel gaming
9,4
309 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 306 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 192 met beschrijving

Aantal sterren

Taal

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Hauben Werner
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Geweldige service.

  • Ronny Verbelen
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Zeer goede prijs voor de Samsung soundbar , en redelijk snelle levering.

  • Hoe beoordeel je GotDeal?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Fadl Almakhzoum
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Bedankt voor je snelle reactie op berichten. Ik raad aan om in de winkel te kopen. Snelle reactie en goede behandeling

    Antwoord van GotDeal

    Beste Fadl Almakhzoum,
    Je had ook per e-mail contact kunnen opnemen met onze klantenservice als je vragen had.
    Uw bestelling is geplaatst op vrijdagmiddag (15:30), na uw bestelling is er telefonisch contact met u opgenomen om het huisnummer te verduidelijken.

    Uw bestelling is vrijdag overgenomen door Post.NL. Zij sturen je de track&trace per e-mail (misschien in spam). Normaal gesproken worden bestellingen de volgende dag bezorgd, maar aangezien het bijna weekend was is dat niet gegarandeerd, het hangt af van Post.NL en hun depot.
    Zoals ik ook in mijn e-mail schreef wordt je bestelling morgen geleverd.

  • Kai Maassen
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Betrouwbaar me twijfels op begin want zag sketchy uit maar ps5 is binnen 🥳

  • C. Vrolijk
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Gewoon goed

  • Johnny Pollez
    Geverifieerde klant van GotDeal

    correcte en snelle levering. Artikel voldoet aan de beschrijving op de website.

  • Milo Charlier
    Review voor GotDeal

    betaling met in3, alles verliep vlot!

  • Dirk Bonte
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Aankoop steelstofzuiger thuis afgeleverd. Kon de bestelling goed opvolgen. Goed product.

  • lora m.
    Review voor GotDeal

    prima!

  • Richinell Illis
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Mooie prijzen. Alleen 1 dag later dag gepland bezorgd

  • Thom
    Review voor GotDeal

    goede

  • Elléa
    Review voor GotDeal

    very satisfied with my order, made a much appreciated gift. thanks to customer service who was able to help me with shipping. this period is always difficult with shipping time

  • JMF
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Je moet de retour van een product zelf betalen en super moeilijk om te retourneren, omdat het zoveel moeite kost, zoveel stappen om een product te retourneren. In de mail staat ook te veelste veel tekst hoe je moet retourneren.

    Antwoord van GotDeal

    Beste Jian Ming Fung,
    Voor de duidelijkheid willen we u erop wijzen dat:
    - U bij het plaatsen van uw bestelling akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden.
    - De e-mail met uitleg over de retourzending is een standaard e-mail die elke klant die retourneert ontvangt.
    - Omdat sommige webshops het retourneren (herroepingsrecht) gratis aanbieden, verwachten consumenten soms dat het retourneren van een bestelling altijd gratis is. Dit is absoluut niet het geval.
    - Het product met alle toebehoren opnieuw verpakken, zorgvuldig behandelen, naar een post.nl punt brengen en vervolgens de track&trace per e-mail naar ons toesturen is geen grote en bewerkelijke klus.... maar het hangt ervan af op welke manier men het gewend is....

    Fijne feestdagen.

  • Louise Keus
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Heel snel geleverd. En tevreden met de televisie.

    Antwoord van GotDeal

    Beste Louise,
    Fijn om te lezen. Bedankt

  • Manouk de Vries
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Snelle en correcte verzending

    Antwoord van GotDeal

    Beste Manouk,
    5 sterren bedankt.

  • Jakob L
    Review voor GotDeal

    prix très compétitifs et expédition rapide pour le prix que j'ai payé, très satisfait du service :)

    Antwoord van GotDeal

    Beste Jakob,
    Merci.

  • Ina Reinders
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Snelle levering de ene dag besteld en de volgende dag al geleverd

    Antwoord van GotDeal

    Beste Ina,
    blij dat onze klant blij is.

  • L
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Na bestelling geen mail ontvangen over levering, ook niet in de spam. Nu weer gemaild met het verzoek de factuur te ontvangen. Wederom geen reactie.
    Bestelde product is oké. Service is slecht.

    Antwoord van GotDeal

    Beste L,
    Ik wil erop wijzen dat iedereen vrij is om zijn eigen mening te uiten. U heeft besloten om ons 1 ster te geven, wij danken u daarvoor.
    Maar, als u mij toestaat gezien het feit dat u klaagde over de service:
    - uw bestelling is geplaatst op een zondagavond (23:22)
    - Maandag werd het klaargemaakt en ingeleverd bij Post.NL voor de bezorging.
    - Op het moment van ontvangst stuurt Post.NL ons en de klant een track&trace mail.
    - Op woensdagavond (20:27) schreef je ons een mail om te vragen waar je pakket was, onze klantenservice is tot 17:00, maar we hebben toch geantwoord (service) door het toe sturen van de track&trace.
    - Op donderdag stuurde ik een e-mail met een update over de levering, en 's middags werd het pakket bezorgd.

    Wat betreft een vermeende e-mail van u met de vraag om de factuur, deze hebben wij niet ontvangen (zelfs niet in spam), onze factureringsmethode is automatisch en facturen worden 14 dagen (+/_) na levering gegenereerd en verzonden.



  • Jack Beckers
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Mijn product zou kosteloos thuis afgeleverd worden, maar PostNL heeft zonder informatie vooraf en zonder Track & Trace bericht, het pakket bij een afhaalpunt in een dorp verderop bezorgd.
    Het is zelfs niet bij het afleveradres aangeboden.
    Ik ben op leeftijd en moest extra kosten maken om het pakket bij het afhaalpunt op te halen, omdat ervoor getekend moest worden.

    Antwoord van GotDeal

    Beste Jack,
    bedankt voor je recensie.
    Het spijt ons te lezen dat de service van Post.NL niet naar wens was, helaas hebben wij daar geen invloed op.
    We willen je er graag op wijzen dat je bestelling gratis is verzonden, als er niemand aanwezig is bij aflevering wordt het pakket naar een Post.NL punt gebracht, omdat al onze zendingen verzekerd zijn en er voor getekend moet worden. Als u extra kosten maakt voor het ophalen van het pakket bij een Post.NL punt, is dit niet onze verantwoordelijkheid.

  • francis ronday
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Perfect

    Antwoord van GotDeal

    Beste Francis,
    5 sterren Thanks.