GotDeal

GotDeal

GotDeal is de eind-consument webshop van het Nederlandse bedrijf Easy Holland, aanwezig in Nederland sinds 2011 en actief in import-export groothandel, geregistreerd in de Kamer van Koophandel nr. 52616312. Alle bedrijfsgegevens zijn te vinden in de webshop, op de homepage, door de verwijzing links te volgen, of op www.easyholland.nl. GotDeal werd opgericht met de bedoeling om scherpe prijzen aan te bieden aan eindgebruikers voor geselecteerde producten, gebruik makend van de koopkracht die in de loop van de jaren is opgebouwd. Wij bieden koopjes! Alle producten zijn beschikbaar voor onmiddellijke levering vanuit ons Nederlands magazijn, met verzending binnen 24 uur, soms gratis. Alle zendingen via onze partner Post.nl zijn 100% verzekerd tegen schade en diefstal door de Easy Holland bedrijfsverzekeringspolis. Alle prijzen worden dagelijks gecontroleerd, betalingscommissie, belasting en BTW zijn in de prijzen inbegrepen. De producten zijn nieuw, wij verkopen geen tweedehands, en zijn onderworpen aan wettelijke en fabrieksgaranties.
Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• Rob Plugboer
    Geverifieerde klant van GotDeal

Prima product, prima prijs en heel snel geleverd!

Beste Rob,
    Bedankt voor je beoordeling.
    Wij doen onze beste.
    Tot ziens bij je volgende bestelling.

• Michael Mulder
    Review voor GotDeal

goedkoopste prijs die ik online kon vinden, hield van de instagram account!
    @gotdeal_elektronica_webwinkel_

Beste Michael.
    Bedankt voor je beoordeling en voor je like op instagram.
    Tot ziens bij je volgende bestelling

• Hoe beoordeel je GotDeal?

• Rosalie Bosch
    Review voor GotDeal

Ik kocht een stofzuiger, de volgende dag verzonden

Hoi Rosalie,
    bedankt voor je beoordeling.
    Tot je volgende bestelling

• Hans Geurs

snelle levering

Beste Hans,
    bedankt voor je sterren.
    Tot de volgende bestelling.

• Michael Schipper
    Review voor GotDeal

zeer goede prijs, ik kocht een playstation voor de verjaardag van mijn zoon, dank u zeer, ik zal zeker terugkomen✅

Beste Michael,
    dank u voor uw beoordeling.
    Ik weet zeker dat je zoon blij was met het cadeau, we hopen dat je een leuke dag had. Tot ziens bij de volgende bestelling.

• Evi Groen
    Review voor GotDeal

artikel kwam een dag te laat

Beste Evi,
    alvast bedankt voor het bestellen via gotdeal en voor uw review.
    Het spijt ons dat de levering een dag later is geworden, maar helaas hebben wij geen invloed op postNL en ligt het niet aan ons, onze inzet is dat bestellingen dezelfde dag vertrekken indien voor 16.00 uur besteld, in de vakantieperiode hebben ze ook problemen maar ze doen hun best om zich aan de afspraken te houden. Tot ziens bij de volgende bestelling.

• Rina De Groot
    Review voor GotDeal

Klantenservice boven verwachting en zeer goede prijzen, de TV deed er iets langer over om aan te komen maar dit was te wijten aan post nl problemen.
    aanbevolen!

Beste Rina,
    Bedankt voor je beoordeling!!
    Tot ziens bij je volgende aankoop.

• Jan Van assche
    Geverifieerde klant van GotDeal

Alles zeer goed van bestelling tot het contact met de helpdesk ik raad deze winkel zeker aan

Beste Jan,
    dank u voor uw recensie, en dank u voor uw vertrouwen.
    Mond-tot-mondreclame is de beste, omdat zij gebaseerd is op de eigen ervaring.
    We zouden het op prijs stellen als u ook een recensie plaatst op onze Facebookpagina

Nogmaals bedankt en tot de volgende bestelling.

• Adnan Erkart

Snelle leveren. Top

Beste Adnan,
    bedankt voor je beoordeling!!!
    We proberen onze beste te doen.

Nogmaals bedankt en tot de volgende bestelling.

• Vicky Stuyck
    Geverifieerde klant van GotDeal

Ondanks enige vertraging werd de playstation 5 voor onze zoon perfect geleverd.
    Er waren problemen bij post.nl.
    Er werd dadelijk gereageerd op mijn mails, en er werd zelfs telefonisch contact met mij opgenomen.
    Monica was zeer behulpzaam en zou alles in het werk stellen om de playstion voor mijn zoon tijdig hier te krijgen daar hij jarig is op 31 juli.
    Er werd mij tevens een extra attentie verzekerd voor de zoon die wordt nagestuurd, deze keer met UPS.
    Dank jullie wel voor de service

Beste Vicky,
    dank u voor uw recensie!!
    Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen en te helpen. Helaas door problemen afhankelijk van PostNL is de levertijd niet gehaald, wij danken u en alle andere klanten voor uw begrip en vertrouwen.
    Ik hoop dat je zoon gelukkig was en dat je een leuk verjaardagsfeestje had.
    Eind goed, al goed.
    Tot ziens bij de volgende bestelling.