Bezettingslaan 112
9728EL Groningen

Margaret Hartnett beoordeelde op 2019-08-19

It is a simple design but put together well and helps me stay out on my balcony for longer. I use it to work on my laptop mostly. I love it.

The best part was that the team were very responsive when I had lots of questions to see whether the folding XL table would fit a glass balcony. (It does).

Very happy with my Dutch table here in London!

j.a.m. van Berkel beoordeelde op 2019-08-18

Hannie beoordeelde op 2019-08-17

Super service, er wordt goed meegedacht en maatwerk geleverd. Goede kwaliteit voor prima prijs

alexander vrijdag beoordeelde op 2019-08-17

Balkontafel ziet er netjes uit. Alleen uitvoering volgens instructie kan niet. Helema omdat ik geen vleugel moertjes of dergelijke heb mee gekregen

Hoi Alexander!
Leuk dat je even een bericht stuurt! Fijn dat je tevreden bent met De Slimme Balkontafel. Mochten onze productietoppers iets zijn vergeten mee te leveren mag je wel even een mailtje sturen hoor!

Als de tafel inmiddels naar tevredenheid hangt; lekker genieten!

Milán Payan Witteveen beoordeelde op 2019-08-13

Goede levering, geheel ziet er mooi uit en de oplossing om hem stevig vast te maken is slim bedacht.

Hoi Milán!

YES! Worden we blij van!

Genieten maar!

Ron Slaats beoordeelde op 2019-08-13

Nasjara Feenstra beoordeelde op 2019-08-13

Dionne Akkerman beoordeelde op 2019-08-12

Jose Hoksbergen beoordeelde op 2019-08-10

Marc van Vugt beoordeelde op 2019-08-10

Stevige, goede kwaliteit, prima afgewerkt en een ruimtewonder op een smal balkon!!
Levertijd helemaal in orde, zoals beloofd. Een aanrader dus!!

Hoi Marc!

Via deze weg ook bedankt voor het bericht! Komende week wordt het weer zonnig op het balkon!:)

Goed weekend!

Linda Maaijen beoordeelde op 2019-08-06

Romy Den Boer beoordeelde op 2019-08-06

Leuk meubel! Wij zijn er blij mee. Wij hadden gehoopt dat er een beschrijving bij zou zitten van het ophangen en onderhouden. Hiervoor wordt je doorverwezen naar de site. Dat is jammer.

Hoi Romy!
Bedankt voor het bericht! We wilden hiermee een beetje om het milieu denken. Misschien kunnen we een beknopte beschrijving in de doos toevoegen. We gaan er even over denken!

Jena Gramberg beoordeelde op 2019-08-05

Heel tevreden

Heel mooi!:)

Rozemarijn Poels beoordeelde op 2019-08-05

Annette van Dorrestein beoordeelde op 2019-08-04

Balkontafel besteld en had al langere strippen gekregen maar doordat ik echt afwijkende balkonreling heb, weer 4 nieuwe nagestuurd gekregen met op de folder geschreven bedankt voor je geduld! Ze denken met je mee en zijn op alle fronten erg behulpzaam. De instructie zou iets duidelijker mogen, dat heb ik ook doorgegeven en ook daar werken ze aan en er komt in de toekomst een video. Kortom erg tevreden en zeker een aanrader!

Reactie van GoudmetHout:
Via Deze weg ook bedankt voor het bericht Annette!

Nogmaals bedankt voor het geduld en het leuke vriendelijke mailcontact.
Inderdaad gaat er het één en ander wijzigen!

R Riemens beoordeelde op 2019-08-03

gp willemse beoordeelde op 2019-08-02

Na dat ik een vergissing had gemaakt heeft deze firma er voor gezorgd dat het prima opgelost werd en nog snel ook. Mijn complimenten .Zal jullie firma zeker aanbevelen

Reactie van GoudmetHout:
Super leuk om te horen! Bedankt!

Rina Veldhuizen beoordeelde op 2019-07-30

Goed en uiterst vriendelijk geholpen bij het maken van de juiste keuze. Heel makkelijk te bevestigen.
Het resultaat is helemaal zoals verwacht. Top!

Reactie van GoudmetHout:
Graag gedaan Rina! Is het een leuk cadeautje geworden uiteindelijk..;) Veel plezier van De Slimme Balkontafel:)

Ewout Jansma beoordeelde op 2019-07-29

Tevreden, mooie bar!

Top Ewout!

Marina Snijder beoordeelde op 2019-07-27

Super goede prijs/kwaliteit. Wij zijn er heel blij mee!

Reactie van GoudmetHout:
Bedankt voor de terugkoppeling!
Genieten van De Slimme Balkontafel!