Grafverzorging De Veluwe

Grafverzorging De Veluwe

Grafverzorging De Veluwe streeft naar een betaalbare oplossing voor u als nabestaande, wij bieden Urnen aan voor scherpe tarieven waarbij niet bezuinigd word op kwaliteit. Maar wij zorgen dat de schakel na u als klant zo kort mogelijk blijft.
Ook voor uw dierbare die begraven zijn in Apeldoorn en omgeving hebben wij een passende oplossing, wij verzorgen de rustplaats, indien gewenst plaatsen wij bloemen of planten. Bent u geïnteresseerd in 1 of meerdere oplossingen die ik aanbied maak ik een persoonlijke offerte voor u.

In het kort samengevat wat wij doen:
- Urnen webshop
9,7
Filter 153 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 108 met beschrijving

• Miriam
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Snelle levering, product naar wens, goed verpakt

• Lia Bon
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Snelle levering en alles was keurig verpakt. Een aanwinst op het graf van mijn man. Dank jullie wel

• Hoe beoordeel je Grafverzorging De Veluwe?

• Anja W.
    Review voor Grafverzorging De Veluwe

Zeer blij met de kwalitatief zeer goede, goudkleurige en chique herdenkingskaarsen! Dag later geleverd, zeer goed verpakt en netjes een handleiding in de doos. Ook nog een kortingsbon voor 10% bijgesloten.

• In de praktijk by Stefan
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Snelle levering, bij de producten zitten goede handleidingen. Tijdens het bestel traject ben ik netje op de hoogde gehouden over de status van mijn zending de comunicatie is zeer vriendelijk!!!

• Lesley De wulf
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Snelle levering en perfekte uitleg bij produkt top!!

• Gerda Knibbe

prima bezorging

• Renate
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Mooie waxinelichthouder besteld als urn met vergeet-mij-nietjes voor mijn vader. Alleen jammer, dat hij niet afsluitend is voor de as met een dopje of iets aan de onderkant maar dat los ik wel op met een randje lijm. Wel een perfecte service!! Had eigenlijk de verkeerde besteld en er werd zonder extra kosten netjes omgeruild en er werd door Coen weer een nieuwe besteld bij de leverancier. Echt top! Heel blij mee, want het is een heel mooi product wat heel goed verpakt werd verzonden.

• Wim Hamer

Snelle service goed product

• Riet Jansen
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Omdat het een super fijne webwinkel de service is uitstekend als ik weer iets moet hebben ga ik weer hier na toe

• Marjola Groothuis

.....

• Melanie Broekman
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Fijne tijdelijke oplossing! Mooie afwerking en snelle levering!

• B.H.A. van Ophem
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Alles ging perfect via internet, geen vragen. Ik zelf ben niet zo handig, mijn zoon heeft het regelt. Binnen 2 of 3 dagen was de bestelling bezorgd.

• Madelon Van der Kaa-Koene
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Heel veel keuzes. Erg snelle levering mooi licht niet te opzichtig.... zal jullie zeker aanbevelen bij familie/vrienden

• Gerrie Maassen
    Review voor Grafverzorging De Veluwe

Had een urn besteld voor de as van mijn man ben er zeer tevreden over netjes thuis gebracht en met respect afgehandeld ben zeer tevreden .

• J. Huliselan
    Review voor Grafverzorging De Veluwe

Opdracht is volgens afspraak en naar mijn wens uitgevoerd. Als afspraken niet na gekomen kunnen worden, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt. Je krijgt foto’s voor en na het onderhoud. Ik ben meer dan tevreden.

• Mady Strobbe
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Een hele vlugge levering,een mooie elektronische kaars ,ik zag die staan op een andere graf en vond het heel interessant dat ze ook in de dag branden,ik heb ze nog niet gebruikt maar ben wel tevreden dat ik het gekocht heb

• Anneke Mulder Wieser

Prachtig 😍

• Daria Westmaas

Snel geleverd

• Jolande Bruggeman
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Geweldige service en kwaliteit van de kaarsen super en super degelijk ingepakt 👍

• NICOLE THYS
    Geverifieerde klant van Grafverzorging De Veluwe

Heel snelle levering en alles was perfect in orde.
    Veel goedkoper als in Belgie en bedankt voor de batterijen die worden hier niet meegeleverd