GreenPicnic
Dé webshop en winkel voor duurzame serviezen, tassen en cadeaus.
Mooi biologisch afbreekbaar wegwerp- en herbruikbaar servies en heel veel leuke eco en FairTrade producten om ieder feestje nog leuke en bovendien duurzaam te maken.
1.181 klantbeoordelingen

• Anne

mooie producten

• Ar
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Top product en snelle levering

• Hoe beoordeel je GreenPicnic?

• Miranda van Velzen
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Prima producten, wat ze beloven komen ze na. Er mogen alleen wat meer verzorgingsproducten in de webwinkel komen

• Trees Konijn

Verzorgde levering

• Melkert G.
    Review voor GreenPicnic

Namens mijn partner beveel ik Green Picnic ten zeerste aan. Klantvriendelijke communicatie met Marjolein over bestelling en levering. Haar producten zijn duurzaam, herbruikbaar en van goede kwaliteit. Indien weer nodig, zullen we opnieuw hier bestellen.

Antwoord van GreenPicnic

Dank je wel voor de mooie review :-) Graag tot een volgende keer!

• Servaas
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Zeer goede communicatie, snelle en correcte verzending.

• Els
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Leuk assortiment, snelle levering. Alles helemaal oké!

• Natascha
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Hele snelle levering! en Mooi product! Top!

• WIM
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Aanvankelijk had ik een viertal te kleine (200ml) schaaltjes besteld als Sinterklaas-cadeau. Nergens een fout of zo, maar de ontvanger was lichtelijk teleurgesteld. Over het retourneren (ondanks dat de termijn verlopen was) en het bedrag terugstorten werd helemaal niet moeilijk gedaan. Toen werd het wel wachten op het juiste formaat (500ml). Aanvankelijk waren er slechts twee beschikbaar en wij wensten er wel vier! Dat werd dus geduld oefenen.
    Onderwijl hebben we per mail plezierig contact gehouden over de ontwikkelingen. Toen na maanden de groothandel weer had kunnen leveren was de bestelling en de levering snel voor elkaar! De leuke grotere bakjes (Salie groene Point Virgule PLA bio plastic kom 500ml - schaaltje 14cm) zullen met Pasen in gebruik genomen worden!
    * Kortom een goede ervaring. * Wij bevelen GreenPicnic van harte aan. Bedankt Marjolein!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Goede service en snelle levering.

• roman pechaczek

Prima

• Paula

Overzichtelijke webwinkel, Snelle levering,

• Rixt Tigchelaar

Goeie service

• M. van Veen
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Ben heel blij met mijn mooie honing lepel van olijfhout. Leuke spulletjes ☺️

• Anet Tweehuijsen

Gewoon top.

• Karin
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Extra aandacht per mail en alle communicatie en service is professioneel. Producten waren netjes verpakt en in goede staat. Zeer tevreden!

• Claudia
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Snelle levering keurig verpakt. Mooi product.

• Sabina Ramovic
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Mooie tassen, goede kwaliteit, snelle levering!

• MG
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Keurig netjes en snel geleverd. Product zoals beschrijving en foto's op de site. Dik tevreden.

• Saskia
    Geverifieerde klant van GreenPicnic

Prima artikelen voor een goede prijs. Netjes bezorgd, fijn!