Marie Metzlar
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Groen Flora B.V., wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
mooi boeket
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
mooi boeket
Prachtige bos, keurig bezorgd en makkelijk te bestellen
Op tijd, mooi verpakt, maar uhhh rozen in voorjaarsboeket.
Met de bloemen was niks mis. Wel met de presentatie. Ik had een bericht geschreven voor mijn vrouw. Dit was op eenzwartwit printer met te weinig toner afgedrukt. Ook de tekst was niet zorgvuldig uitgelijnd. Als ik onderteken met “Jouw Henk” dan moet dat wel onderaan staan en niet “Jouw” op de regel daarboven en “Henk” op de volgende regel. Wat ni het meest stoorde is de bijzonder grote kaart met “M
Geweldige service en mooi bieket bezorgd
Een prachtige boeket voor een schappelijke prijs, persoonlijk bezorgd bij mijn 80-jarige moeder.