Groenebouwmaterialen

Groenebouwmaterialen

Een complete bio- bouwmarkt met een groot assortiment ecologische bouwmaterialen. Wij zijn een groothandel in duurzame bouwmaterialen voor particulieren en professionals.
Verf en Leemstuc, Natuurlijk isolatiemateriaal, Wand en vloerverwarming
Filter 853 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 852 met beschrijving

• Karin Rops
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

wanneer je het wil laten thuis bezorgen wel. Optie om het op te halen, is er niet.

• Familie
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Snelle levering. Het lukte niet alles in 1x te bezorgen. Maar het grootste deel werd direct geleverd zodat we de keuken precies af konden maken, sneller dan verwacht. Complimenten voor de vervoerders. Ook het product konden we meer meters uit halen dan verwacht. Dus waar voor je geld. En zacht en veilig.

• Hoe beoordeel je Groenebouwmaterialen?

• M. den Hertog
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Telefonisch geinformeerd of het product kan en klaar is voor gebruik kreeg ik als antwoord dat dit zo is, bij levering blijkt dat het nog vermengt moet worden met water. Op de vraag of de leemverf ook leverbaar is als poeder, kreeg ik als antwoord dat dit niet het geval is. Bij het zoeken in de webshop heeft men het wel in het assortiment.

• Rose

goeie service, vriendelijke mensen

• M Weide

goede service. snelle levering

• Korneel Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Prima service, snelle levering, kennis van zaken

• ruud van Herwijnen
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Nette, goede en snelle service

• Herman de Bock
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Ze weten wat ze aan het doen zijn. Verstand van zaken heet dat. Gewoon nuchter en met ruimte voor een prettig gesprek.

• Kees Winter
    Geverifieerde klant van Groenebouwmaterialen

Door zorgvuldigheid in goede staat geleverd. Voor mij liever in uitstekende staat geleverd dan een zo snel mogelijke levering.

• Jur Derksema
    Review voor Groenebouwmaterialen