Grotekleurplaat.nl

Grotekleurplaat.nl

Pak je stiften of kleurpotloden. Begin gewoon lekker te kleuren. Hoe langer je bezig bent, hoe mooier de grote kleurplaat wordt, hoe meer hij verandert in je eigen schilderij. Zo’n kleurplaat wil je hebben. Om alleen aan te werken of met anderen. Thuis of waar dan ook, als je even tijd over hebt. Geef hem cadeau aan je kind, werk er samen aan met je gezin. Iets leuks doen in de pauze met je collega’s? Ga kleuren! Ook samen beleef je veel lol met zo’n grote kleurplaat.
9,0

• Mascha de Haan
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Zeer snelle levering, prachtige kleurplaat met details die ons steeds meer opvallen. We hebben hem ingelijst en iedereen in ons hospice mag helpen kleuren, we zijn al op de helft ;-)

Dankjewel voor de mooie review Mascha, Heel veel kleurplezier nog! :D

• Senne
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Hele leuke mega kleurplaat met unieke thema's! Ook nog eens heel snel geleverd.

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor dit mooi compliment. :D Heel veel kleur plezie!

• Hoe beoordeel je Grotekleurplaat.nl?

• Wilma Kraan
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Snelle levering en keurig verpakt.

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Wilma! :) Nog heel veel kleur plezier!

• Ronald Bruinshoofd

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Wat fijn dat de verzending zo snel is verlopen, heel veel kleurplezier!

• Marieke

Echt super grote kleurplaten! Dat wordt heel lang kleurplezier 😃

Dankjewel voor de beoordeling. Heel veel kleurplezier! :D

• karin van den Broek
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Superleuke kleurplaat, goede prijs en snel bezorgd!

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Heel veel kleurplezier!

• Martijn Okker
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Prachtige grote kleurplaten met veel details, wij hebben er met de hele familie dagen lang aan gekleurd

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor de mooie recensie. En wat fijn dat jullie zo veel dagen kleurplezier hebben gehad met de hele familie. :D

• Fam Koedijk
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Super leuk om met zijn alle aan te kleuren, ligt op een grote plaat en telkens gaat weer iemand verder..

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor jullie positieve review! Dit is precies de bedoeling van ons product. :D Nog veel kleurplezier!

• Jeroen De groot
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Ik heb nog steeds niks ontvangen, en tot heden.

Hoi Jeroen,

Wat vervelend om te horen! We hebben uitgezocht waar het fout is gegaan. Dit ligt helaas bij de verzending. Wij sturen vandaag meteen een nieuwe kleurplaat naar je toe!
    Hopelijk ontvang je deze goed en bent u daarna tevreden over ons product.

Mocht u hem vrijdag nog niet ontvangen wilt u dan een mailtje sturen naar info@grotekleurplaat.nl? Dan gaan wij opzoek naar een nieuwe oplossing.

Fijne dag!

Creatieve groet,
    Melissa van team Grote Kleurplaat.nl

• Melissa Klaassen
    Review voor Grotekleurplaat.nl

Een snelle nette levering van een prachtig gedetailleerd product waar je uren kleurplezier mee hebt. 😁 ook heel leuk om kado te doen!

Antwoord van Grotekleurplaat.nl

Dankjewel voor de positieve review! Hopelijk tot snel. :)