GuanYin Jewels

GuanYin Jewels

GuanYin Jewels is opgezet vanuit liefde voor mooie handgemaakte creaties. De boedistische godin Guan Yin draagt de mooiste sieraden, de sieraden van GuanYin Jewels zijn dan ook voor godinnen!
De webshop voor een mooi sieraad voor jezelf of om er een leuk cadeau te geven. Met zorg worden kleuren gecombineerd, waarbij er gelet wordt op duurzame kwaliteit van materialen. De ontwerpen zijn geinspireerd op de wereld, de creaties worden handgemaakt in Maastricht. Omdat alles handgemaakt wordt, is het mogelijk om een custom made bestelling te plaatsen. Laat voor een costum made bestelling een bericht achter, dan bespreken we hoe we jouw unieke sierraad gaan creëren.
9,7

• Eva
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Snelle levering, mooi verpakt met leuke extra's. De oorbellen zijn prachtig.

• Laura Kiers
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Snelle verzending. Netjes verpakt met een persoonlijk briefje erbij en nog een kleinigheidje. De tas is erg leuk en gebruik ik graag!

• Hoe beoordeel je GuanYin Jewels?

• Ayse Araz
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Lief kaartje en presentje erbij

• Bella
    Review voor GuanYin Jewels

Prachtige handgemaakte sierraden voor een zacht prijsje. Goede kwaliteit en luxe en unieke uitstraling. Snelle levering, mooi ingepakt. Hier bestel ik vaker!

• M.M.H. Groothuis
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

snelle levering. mooi verpakt. prima

• Denise tegelaers
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Leuke spulletjes voor een leuk bedrag

• Mayke Meurs-Gilissen
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Mooie producten, snelle levering, netjes ingepakt

• Frida Miedema
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Leuke sieraden, vlotte levering in mooie verpakking. Kortom alles dik in orde

• Jacqueline Kuiper
    Geverifieerde klant van GuanYin Jewels

Snelle en persoonlijke service!