Gym Natural

Gym Natural is opgezet door drie jonge gasten uit Utrecht die allemaal op hun eigen manier affiniteit hebben met sport en gezondheid. We zijn misschien niet de grootste gasten uit de gym, maar daar gaat het ook helemaal niet om. Zolang jij jezelf lekker voelt, je best doet om gezond te leven en zoveel mogelijk uit jezelf haalt, dan ben je al lekker bezig! Wij willen met Gym Natural de gezondheidssector ook weer écht gezond maken, geen waslijsten met onnodige ingrediënten, overgedoseerde supplementen of producten die zich voordoen als gezond maar dat eigenlijk niet zijn. Door middel van transparantie en een persoonlijke werkwijze proberen wij onze klanten dichtbij onszelf te houden en hen op die manier ondersteuning te bieden bij het leiden van een gezonder leven binnen én buiten de sportschool. Stay in the gym and stay natural, with the power of nature.
8,9
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

Taal

• Hendrik Borghuis
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Snelle levering prima site geen poes pas

• Harmen Kramer

Alles goed gegaan top

• Hoe beoordeel je Gym Natural?

• Cetinkaya Görkem

Geweldige service

Hi Cetinkaya,

Bedankt voor je positieve review! Wij doen er alles aan om onze service en producten zo goed mogelijk te maken, fijn om te horen dat dit ook zo wordt ervaren.

Team Gym Natural

• Jasper van Baars

Goede prijs kwaliteit

Hi Jasper,

Bedankt voor je positieve review! We zijn erg blij met jou als klant en willen daarom alleen het beste verkopen tegen een zo laag mogelijke prijs. Fijn om te horen dat dit ook zo wordt ervaren.

Team Gym Natural

• Klaus Neugebauer

Fairer Preis und gute Produkte,

• duffyduck

a very good product.

• Ozcan Yoldas
    Geverifieerde klant van Gym Natural

De helft van mijn bestelling kwam binnen!! Had 4 potjes besteld, en kreeg er maar 2 binnen???!!!

Hi Ozcan,

Excuses voor het ongemak. Er is helaas een foutje gemaakt bij het fulfilment bedrijf, wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. De nodige compensatie komt jouw kant op!

Met vriendelijke groeten,

Gideon

• Marcel Schaap
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Staat dat het product bezorgd is maar is niet bezorgd dus kan het niet beoordelen

• Christiaan Verschoor
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Ik heb mijn paketje nog niet

Hi Christiaan,

Excuses voor het ongemak. Je bestelling is de volgende dag nog verzonden, maar wegens Black Friday en Cyber Monday zijn er veel pakketjes vertraagd. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Dan nu het goede nieuws, Post NL geeft aan morgen je pakket te leveren ;). Wanneer je vragen hebt over een bestelling kan je ons voortaan mailen op info@gymnatural.nl.

Groetjes,

Maarten van Gym Natural

• Sven Van der hoorn
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Snel geleverd en een eerlijk bedrijf

• Peter Pesel
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Alles super geklappt. Gute schnelle Lieferung. Durch Angebot auch super Preis. Gerne wieder. Alles Gute aus Augsburg

• Dorian Merker

Alles einwandfrei

• Tom Berende
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Snelle levering en goed product

• Ray

Goede service goede supplementen

• Erik Hokken
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Goed product maar ik zie graag een poeder vorm van dit supplement

• Nico
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Snelle levering, goed product.

• Greg Shealy
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Sehr schnell, slles wie es sein Soll.

• pelle reniers
    Geverifieerde klant van Gym Natural

Goede prijzen, goede producten en goede service!