Gymspullen.nu

Gymspullen.nu is de specialist
in gymkleding en schoolshirts
voor sholen én ouders! De
gymkleding is eenvoudig en
snel te bestellen in onze
webwinkel.

Lidmaatschap per 18-07-2018 stopgezet

7,0

• S. Voogt
    Review voor Gymspullen.nu

Bestelling voor gymkleding en gymschoenen geplaatst in juni en deze pas in augustus ontvangen. Ik moest zelf vragen waar de bestelling bleef. De bestelde schoenen bleken niet leverbaar te zijn, maar dat wordt dus niet gecommuniceerd. Toen de bestelling uiteindelijk bezorgd werd bleken er verkeerde schoenen geleverd te zijn. Ik mocht de schoenen retour sturen, met de mailwisseling die daarover ging en dat heb ik gedaan. Bijna een maand later nog steeds géén vervangende exemplaren ontvangen. Maar wéér een mailtje aan de firma verzonden. Volgens de webwinkel was mijn retourzending nooit aangekomen. Moest ik gaan bewijzen met track & trace en wonder boven wonder bleek hij toen tóch wel aangekomen te zijn. Het is nu inmiddels eind september, 3 maanden na mijn bestelling en nog steeds is mijn bestelling niet compleet. U zult begrijpen dat ik inmiddels geen interesse meer heb in de bestelde gymschoenen. Ik raad iedereen af om hier te bestellen.
    Het enige pluspuntje dat ik kan bedenken, en waarom deze firma dus een onvoldoende krijgt i.p.v. een slecht is dat er wél netjes op mijn mailtjes gereageerd werd. Ik heb uiteindelijk ook mijn betaling terug gekregen, en dat is fijn.

• Marcel Landeweerd
    Review voor Gymspullen.nu

Snelle communicatie en goed klantcontact.