HBopeners
HBopeners is gespecialiseerd in het leveren van complete pakketten voor het automatiseren van uw garagedeur, vleugel hek of schuifhek.
8,9

• Goede Service

Service snel en duidelijk

• Tony
    Review voor HBopeners

Had info gevraagd en ook netjes gekregen,zeer hulpvaardig en zeker een aanrader.Dus hier in België zijn we content . Voor mij een super service .

• Hoe beoordeel je HBopeners?

• Jip
    Review voor HBopeners

Kwaliteit en service met hoofdletters! Heb een proline sectionaaldeur besteld en deze werd snel geleverd. Je kunt de datum zelf bepalen wanneer hij afgeleverd word door de vaste vervoerder van HB openers.
    we hadden wat wat vragen, nou ik kan alleen maar zeggen dat dit keurig en supersnel is geregeld ook deur is prima en en werkt super.

• Paul
    Review voor HBopeners

Ik heb hun duurste deur besteld en doorhun laten monteren. Extra navraag gedaan of ik geen risico liep of het welzou passen omdat ze niet van te voren komen meten maar dit was geen probleem. De deur is vrij vlug geplaatst in januari dit jaar maar het ziet er niet uit, 2 grote panelen, 1 die een strook smaller is en 1 halve, 3 verschillende maten op 4 panelen dus. Deur sloot niet, bovenste deel staat er schuin in en het tocht als de ziekte, na veel klachten mails 2x dezelfde monteur terug gehad die hwt steeds een beetje beter maakt maar het blijft even lelijk want daar word niks aan gedaan, en het toch nog steeds als een gek, na mijn laatste klacht moest ik zelf de monteur maar bellen, die dus gebeld en zou wel een keer komen als hij in de buurt was, dat was in mei en hij is nog steeds niet geweest, het tocht als de ziekte en nu inmiddels december is het behoorlijk koud, als het stormt liggen de bladeren in mijn woonkamer, lelijke waardeloze deur die tocht als de ziekte, heb hem ook met riem besteld omdat die stil zou zijn maar het piept als een hele familie muizen

• Tim
    Review voor HBopeners

Snelle levering en heel snelle respons via mail op vragen

• Jef
    Review voor HBopeners

Top service, als je belt voor een vraag, krijg je zonder vage doorkiesnummers een medewerker aan de lijn met verstand van zaken, en ben je snel geholpen, wat een verademing zouden meer bedrijven moeten doen, en over product het ( 2x een poortopener) tot nu toe zeer tevreden.

• Louis
    Review voor HBopeners

Deskundig advies en volgens ik vermoed ook goede nazorg !

• Jean-Pierre
    Review voor HBopeners

Vriendelijk en behulpzaam via chat. Goede prijzen en kwaliteit. Volgende dag l geleverd en perfect verpakt.

• Jan
    Review voor HBopeners

Geweldige service! Zeer vriendelijke medewerker.

• Bertil Veenstra
    Review voor HBopeners

Bij de eerste benadering via telefoon, zeer duidelijk geholpen en geadviseerd. Aflevering zeer snel en netjes verpakt. Alles klopte, goed voorgemonteerd en prachtige spullen (garagedeuropener - Proline). Koos voor aandrijfriem(aanrader) werkt geruisloos en snel! Chatfunctie tot 21.00 uur - wat een service. Dank jullie!

• Fred
    Review voor HBopeners

Zeer goede service en support via de website. Complete handleiding. Mooi en compleet product met optionele aansluit mogelijkheden. Eenvoudig te installeren! En snel verzonden met track en trace.

• Edwin De lang
    Review voor HBopeners

Top apperaat ... had eerst wat moeite met instellen maar superrrrrr service .... zelfs hulp via chat gehad op zondag ..... alles werkt nu perfect ..... top zeker het aanbevelen waard

• Wim
    Review voor HBopeners

Goede service, snelle beantwoording van vragen en prima levering.

• Pas

Perfect!

• Bas van Zomeren
    Review voor HBopeners

Goede service en waar voor je geld. levering snel en montage van garagedeuropener slim bedacht je kan hem makkelijk in je eentje monteren!

• Rob. Kaldenberg
    Review voor HBopeners

Zeer te vrede vrijdagavond besteld en dinsdag ontvangen woensdag gemonteerd volgens de tekening die zeer goed te begrijpen is , de deuropener gemonteerd op de deur en de bedieningen volgens beschrijving geprogrammeerd , miste alleen een veer , na een mailtje gestuurd tehebben werd deze direct op gestuurd .
    Wat dat betreft een perfecte service .

• Patrick Van Rafelghem
    Review voor HBopeners

gisteren besteld van daag thuis gekregen goedkoper kan het niet volledig in het Nederlandse taal super gemakkelijk . Mij mijn zoon die beperking heeft (spectrum van otitis heeft) heeft dit van daag allemaal gemonteerd voor mij super de uitleg was heel correct .

• Ruud Geerts
    Review voor HBopeners

Onderdelen besteld na een goed advies via de chat, twee dagen later al binnen.
    En alles werkt perfect. Toppie service.

• Glenn Peeters
    Review voor HBopeners

Super tevreden, pakket werd keurig op tijd geleverd en na service is ongelofelijk!!
    Bedankt HBopeners!

• Marek Piotrowski