HOMEWORQ

HOMEWORQ

Of je nu een nieuw meubel gaat of laat maken of een bestaand meubel gaat upgraden, met het meubelbeslag van HOMEWORQ gaat dat helemaal goed komen. In ons assortiment vind je onder andere stoere zwarte meubelgrepen of chromen kledingroedes voor in de kledingkast. Maar ook led verlichting voor het verlichten van bijvoorbeeld de keuken lades of kasten vind je bij HOMEWORQ. En dat is nog lang niet alles. Je maakt ook eenvoudig een eigen bureau of met onze tafelpoten en bureau onderstellen! Je vindt zelfs spiegels met led verlichting voor in de badkamer of het toilet in ons assortiment.
9,6
Filter 741 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 367 met beschrijving

• Riekelt de Boer

Snel en correct !

• Karolien Kums

Snelle levering, mooie producten! Dankjewel

• Hoe beoordeel je HOMEWORQ?

• GPJ

Snelle levering, kwaliteitsproduct.

• Rui
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Idee is goed: bestekbak van stevig plastic die je precies op maat kan maken voor je lade. Echter het materiaal is dermate stug dat het lastig op maat te snijden is met enkel een Stanleymes, een liniaal en wat verfklemmen waardoor ik nu tegen een gerafelde bak zit aan te kijken. Voor het bedrag (of een kleine meerprijs) had het best af-fabriek op maat gesneden mogen zijn.

Antwoord van HOMEWORQ

Hoi Rui, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent! We horen dit niet vaak, maar zullen de feedback zeker meenemen bij de verdere ontwikkeling van onze producten.

• Joop Schellevis
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Het was prima voor elkaar.

• Peter Thijs

Mooie plint goed geleverd

• Lucien
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

De keukenplint met RVS voorkant besteld. Mooi product en prima te verwerken. Echt een aanrader. Goede prijs/kwaliteit!

Antwoord van HOMEWORQ

Hoi Lucien, bedankt voor de mooie review! En fijn om te horen dat de plinten zo goed bevallen. :)

• Arjan Hagens
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Prima product en sneller geleverd dan de toezegging was

Antwoord van HOMEWORQ

Bedankt voor de mooie review, Arjan! Fijn om te horen dat je tevreden was over de levering. :)

• Jan Warmoeskerken
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Alles goed en op de afgesproken datum en tijd ontvangen

• Marike Dijkstra
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Snelle levering, volgende dag in huis.

• Jan Herman Meerdink
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Zeer snelle levering en goede berichtgeving

• Miriam Veldman
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

eenvoudig te bestellen en werd snel geleverd. erg blij met mijn bestelling

• Em
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Goed product voor een prima prijs. Verpakking en verzending keurig. WhatsApp contact zeer correct.

Antwoord van HOMEWORQ

Hallo Em, bedankt voor de review! Als je in de toekomst nog vragen hebt weet je ons te vinden! :-)

• Wim
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Groot assortiment en snelle levering

• Albert M.M. Thoen
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Prettige, klantvriendelijke, website. Enorme keus in artikelen en snelle levering

• Piet Helmink

Perfecte levering 👍👌

• Paul Th
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Blij dat ik de wieltjes voor onze eetkamerstoel kon vinden bij HomeworQ. Keurig en snel geleverd tegen een goede prijs.

Antwoord van HOMEWORQ

Hallo Paul, bedankt voor jouw review! We zijn blij om te horen dat de wieltjes goed passen. :)

• John Hermans
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Prima produkt, helaas niet direct uit voorrraad leverbaar

• Cor

Prima geregeld

• Bram van Schagen
    Geverifieerde klant van HOMEWORQ

Snel geleverd wat was besteld, geen problemen